تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۱/۲۷

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت 4 میلیون و 720 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 575 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی2 میلیون و 598 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 649 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 929 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 427 هزار و 800 تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و 853 هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1285.8 دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم نسبت به قیمت های روز جاری کاهش داده و 13 هزار و 550 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 500 تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به قیمت های صبح امروز 50 تومان کاهش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۱/۲۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..