تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالاترین جهاد، جهاد نفس است / جوانگرایی و اقدام جهادی، لازمه ی فراگیر شدن انقلاب

بالاترین جهاد، جهاد نفس است / با جهاد است که انقلاب فراگیر می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد سه شنبه صبح در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: از نقطه پیروزی انقلاب و تبدیل به یک قدرت شکست ناپذیر شدن، برنامه چهل سال ابتدایی انقلاب بوده است.

وی افزود: گام دوم یک گام فراگیرتر است و نکته مهم در چهل سال دوم و اجرای بیانیه گام دوم زمینه سازی و تحقق برای ظهور امام زمان (عج) است و زمینه سازی و تحقق برای ظهور در سایه فراگیر سازی انقلاب است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اجرای گام دوم از پیروزی و مقاومت در چهل سال اول انقلاب بسیار مشکل‌تر است و مشکلات ما در فراگیری انقلاب از عرصه پیروزی آن سخت‌تر است و اگر موفق نشویم گام دوم و زمینه سازی ظهور انجام نخواهد شد.

حجت‌الاسلام علم الهدی گفت: روزی که انقلاب پیروز شد مانع ما یک جریان فرسوده بود و برای مقاوم سازی انقلاب جریان‌های الحادی و التقاطی با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی پیش روی ما بودند که همگی شکست خوردند و در شرایط فعلی براندازی انقلاب برای هیچکس مطرح نیست.

وی افزود: فراگیر سازی انقلاب به معنای مقابله با همه قدرت‌های کدخدایی جهان است و حرکت‌های جهادی در این راستا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.


امام جمعه مشهد ادامه داد: باید بدانیم جهاد با نفس که مشخصه آن فاقد هدف نفسانی و مادی بودن است ویژگی حرکت جهادی است.


حجت‌الاسلام علم الهدی گفت: هدف در حرکت جهادی خدا و پیامبر (ص) است و جهاد نفس بالاتر از جهاد مادی است و در اقدام جهادی فرد متوقف هیچکدام از ملزومات نمی‌شود.


وی افزود: جوانگرایی در نظر مقام معظم رهبری با جهاد برای اجرایی شدن گام دوم انقلاب در هم آمیخته است و ویژگی جوان دارا بودن نشاط و ابتکار است که پیر از آن بی بهره است و بدون جوانگرایی و حرکت جهادی انقلاب فراگیر نخواهد شد.

انتهای پیام // ف. ک

  بدون جوانگرایی و حرکت جهادی انقلاب فراگیر نخواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالاترین جهاد، جهاد نفس است / جوانگرایی و اقدام جهادی، لازمه ی فراگیر شدن انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..