تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از هزار مورد از سطح بازار استان بازرسی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارت نوروزی که از ۱۵ اسفند سال ۹۷ شروع و تا ۱۶ فروردین امسال ادامه داشت و به منظور توجه به سلامت مسافرین نوروزی و حفظ ایمنی آنها، گشت‌های نوروزی انجام شد.
ویگفت: این گشت‌ها از رستوران‌های بین راهی، فروشگاه‌های مواد غذایی، کارگاه‌های تولید شیرینی و آجیل، نانوایی‌ها در سطح استان گلستان صورت گرفت.

فرمانی گفت: بازرسان این اداره کل و شرکت‌های بازرسی همکار با انجام بازرسی‌های مستمر و دقیق در صورت مشاهده تخلفات احتمالی از سوی توزیع کنندگان کالا‌های مشمول استاندارد اجباری، برابر قوانین و مقررات با آن‌ها برخورد می‌کنند.

دبیر شورای استاندارد گلستان گفت: طی این مدت، اجرای طرح نظارت نوروزی ۵۶ مورد بازرسی از شهربازی ها، ۱۰ مورد بازرسی از جایگاه CNG، ۵۶۰ مورد آزمون نازل‌های سوخت، ۲۱۵ مورد نمونه برداری سطح بازار، ۸ مورد بازرسی از آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو و ۱۶۸ مورد آزمون وسایل توزین اصناف انجام شده است.

دبیر شورای استاندارد گلستان در پایان افزود: شهروندان برای تایید اصالت پروانه هر محصول، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال تا نام تولید کننده و اعتبار یا عدم اعتبار پروانه استاندارد را ملاحظه کنند.


در صورت مشاهده تخلف از واحد‌های صنفی توزیع کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اطلاع این اداره کل برسانند.


انتهای پیام/م

بازرسی بیش از هزار مورد از سطح بازار استان گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از هزار مورد از سطح بازار استان بازرسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..