تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان رتبه سوم کشور در افزایش آمار اهداکنندگان خون

کردستان رتبه سوم کشور در افزایش آمار اهداکنندگان خونبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل انتقال خون کردستان دربازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از این اداره کل به ارائه گزارش عملکرد درسال ۹۷ پرداخت و گفت:مراجعه اهداکنندگان درسال ۹۷ نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است که نشان دهنده نوع دوستی مردم وتلاش مضاعف منابع انسانی انتقال خون است.

محمدسعیدکریمیان به کسب رتبه سوم کشوری افزایش آمار اهدای خون درسال ۹۷ اشاره واظهار داشت: ظرفیت منابع انسانی ودانش آن‌ها برای کسب بهترین نتایج قابل توجه است امامشکلات اعتبارات مالی وفضای فیزیکی ناچیزهمواره مانعی جدی برای توسعه خدمات این اداره کل بوده است.

وی کردستان را زیبنده دستیابی به بهترین رتبه هابرشمرد وتاکید کرد: کردستان درتامین خون وفراورده‌ها خودکفا است درحالی است که بسیاری ازاستان‌ها به این موفقیت دست نیافته اند.

مدیرکل انتقال خون کردستان بابیان اینکه پروژه احداث ساختمان انتقال خون که کارفرمای آن اداره کل راه وشهرسازی است وارد دهمین سال خودشده است خاطرنشان ساخت این پروژه زیرساختی برای توسعه این اداره کل است واتمام وبهره برداری ازآن ضرورتی جدی برای مقابله بابحران وتهدید به خطرافتادن جان بیماران است.

در پایان این بازدید معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری کردستان   یک واحد خون خود را به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن اهدا کرد.

انتقال خون کردستان بامیزبانی از ۳۷ هزارو ۵۹۲ مراجعه برای اهدای خوندرسال ۹۷ دردومرکزسنندج وسقزخون موردنیاز ۱۷ مرکزدرمانی استان راتامین کرده است.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان رتبه سوم کشور در افزایش آمار اهداکنندگان خون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..