تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ پست درمان اضطراری در مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود

۴ پست درمان اضطراری در مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد شهیدی دبیر ستاد سلامت اعیاد شعبانیه دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت و برنامه ریزی‌های صورت گرفته همزمان با نیمه شعبان گفت: در نیمه شعبان سال جاری دانشگاه علوم پزشکی قم به روال سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلف اورژانس، درمان و بهداشت به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی گسترده‌ای خواهد داشت.

وی بیان داشت: ستاد سلامت اعیاد شعبانیه دانشگاه علوم پزشکی با دستور رئیس دانشگاه تشکیل و جلسات تخصصی و بازدید‌های میدانی انجام شده و کمیته‌های درمان، پیش بیمارستانی، بهداشت و غذا و دارو در این ستاد تشکیل و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

دبیر ستاد سلامت اعیاد شعبانیه دانشگاه علوم پزشکی ابراز داشت: با هدف آمادگی کامل در راستای مدیریت حوادث چهار پست درمان اضطراری در داخل و خارج از رینگ اصلی مسجد مستقر خواهد شد که اضافه بر تجهیزات و امکانات مقتضی نیروی انسانی اعم از پزشک متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی و پرستاران و تکنسین‌های فوریت پزشکی در آن‌ها حضور فعال خواهند داشت تا آمادگی مقتضی برای مواجهه با هر نوع حادثه فردی یا جمعی احتمالی فراهم شود.

وی بیان داشت: همچنین به شهر‌ها و استان‌های مجاور و سازمان اورژانس کشور نیز آماده باش لازم ارسال شده تا لجستیک و تمهیدات مقتضی را فراهم کنند تا در صورت نیاز به سرعت ارسال شود.

شهیدی از حضور آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: چینش‌ها به صورت اصولی انجام شده و اضافه بر تشکیلات عادی، کمیته پیش بیمارستانی تمهیدات بسیار ویژه‌ای را برای مسجد جمکران و حرم مطهر در نظر گرفته است.

وی به تأمین ذخیره دارویی متناسب با مأموریت‌های ویژه و همچنین استقرار تیم بهداشتی معاونت بهداشت دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌ها انجام شده که امیدواریم با عنایت ویژه حضرت ولیعصر (عج) شاهد مشکل نباشیم.

دبیر ستاد سلامت اعیاد شعبانیه دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: علاوه بر این خدمات درمانگاه دارالشفای مسجد جمکران، پست‌های بسیج جامعه پزشکی و پایگاه‌های هلال احمر در راستای ویزیت و ارائه خدمات تشخیصی درمانی، سرپایی غیر اورژانسی به زائران فعال خواهند بود.

 انتهای پیام / ا

افزایش امکانات پزشکی برای اعیاد شعبانیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ پست درمان اضطراری در مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..