تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر کمیسیون عمران مجلس به مناطق سیل زده/ روند امداد رسانی و مقابله با سیل بررسی می شود

ساعت: 10:55 منتشر شده در مورخ: 1398/01/27 شناسه خبر: 1476878

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت:با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بحران سیل و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان کمیسیون عمران مجلس به مناطق سیل زده سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: سفر کمیسیون عمران مجلس به مناطق سیل زده، روز سه شنبه هفته جاری با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بحران سیل و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان انجام می شود.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران مجلس در هفته گذشته به استان های ایلام، لرستان و خوزستان سفر کرده و وضعیت این مناطق بعد از بروز بحران سیل را مورد بررسی قرار دادند.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین دو نشست در کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان مربوطه با دستور کار بررسی وضعیت مناطق سیل زده برگزار شد و جلسه تکمیلی با حضور وزیر نیرو برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بعد از سفر اعضای این کمیسیون به گلستان، نشستی برای جمع بندی گزارش کمیسیون برگزار شده و در نهایت گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده به صحن علنی مجلس ارسال می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر کمیسیون عمران مجلس به مناطق سیل زده/ روند امداد رسانی و مقابله با سیل بررسی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..