تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرپشت کردن موها با استفاده از طب هندی

 همه می دانیم که هندی ها موهای پرپشت و زیبایی دارند که یکی از اسرار این زیبایی و پرپشت بودن موها در این مطلب بیان می شود

چگونه موهای خود را پرپشت کنیم؟

 یکی از تکنیک‌هایی که هند‌ی‌ها به آن اهمیت زیادی می‌دهند، روغن زدن به موهاست، آن‌ها می‌گویند باید حداقل هفته‌ای دو بار مو‌ها را روغن زد، البته بهترین حالت این است که قبل از شست‌وشو این کار را انجام دهیم. روغن همچون لایه‌ای روی هر کدام از تار‌های مو می‌نشیند و درخشندگی خاصی به مو‌ها می‌دهد.

طب سنتی هندی اعتقاد فراوانی به قدرت روغن نارگیل در احیای مو دارد و در واقع این روغن، یکی از رایج‌ترین مواد طب آیورودا یا همان طب هندی است و چون مغذی است و خاصیت مرطوب‌کنندگی  فراوان دارد، از آن اغلب به عنوان یک درمان برای کمک به رشد مو استفاده می‌کنند. برای مصرف روغن نارگیل باید آن را با روغن کرچک و عطر مخلوط کرده و به طور مرتب در ماساژ پوست سر به کار برد.

بیشتر بدانید : خواص روغن نارگیل برای سلامت

بیشتر بدانید : روغن کرچک برای رفع نازکی موی شما معجزه می کند

پیش از حمام موها را شانه کنید نه بعد از آن
پرپشت کردن موها

وقتی موها به طور مرتب شانه شوند، احتمال شکننده شدن آن ها کاهش می‌یابد. اما شانه کردن هم اصول خاص خود را دارد؛ اول از همه می‌گویند که موهای خیس را نباید شانه کرد، زیرا وقتی مو خیس است بیش از هر زمانی ضعیف و شکننده می‌شود و به همین دلیل نباید به هیچ‌وجه موهای خیس را شانه کرد. البته حواستان باشد بهتر است موها به‌طورطبیعی خشک شوند تا آسیب کمتری ببینند.

 از سشوار و خشک‌کننده‌ها تنها زمانی استفاده کنید که مجبورید در زمانی کوتاه موها را خشک کنید یا بخواهید آن ها را برای مراسمی خاص حالت دهید. البته باید گفت بهتر است موها را قبل از شستن، شانه کرده و گره‌های آن را باز کنید.

بیشتر بدانید : راه هایی برای رشد سریع مو

بیشتر بدانید : روش هایی طبیعی برای داشتن موهایی لخت و صاف بدون اتوی مو

بیشتر بدانید : درمان فوری و جلوگیری از ریزش مو سر

بیشتر بدانید : علت اصلی ریزش مو چیست و برای جلوگیری از ریزش مو چه کنیم؟

گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع : khorasannews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرپشت کردن موها با استفاده از طب هندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..