تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی به لیست شفر اضافه شد

مهدی رحمتی یک روز قبل از بازی با الهلال روی شوت یکی از بازیکنان گردنش آسیب دید و در این بازی و البته بازی با الهلال غایب بود.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: مهدی رحمتی یک روز قبل از بازی با الهلال روی شوت یکی از بازیکنان گردنش آسیب دید و در این بازی و البته بازی با الهلال غایب بود.

رحمتی به لیست شفر اضافه شد
با این حال رحمتی از روز گذشته به تمرینات استقلال اضافه شد و کار خود را در کنار سایر بازیکنان استارت زد تا بتواند خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کند.

رحمتی در بازی با ماشین سازی در هفته بیست و ششم لیگ برتر نامش به لیست استقلال اضافه می‌شود، ولی بعید است در این بازی به میدان برود و بازهم سیدحسین حسینی در درون دروازه آبی‌ها قرار خواهد گرفت.

استقلال در این فصل با حضور دو دروازه بان آماده شرایط فوق العاده‌ای را تجربه کرده است و با گذشت ۲۶ هفته از لیگ برتر این تیم تنها ۹ گل دریافت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی به لیست شفر اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..