تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ غایب استقلال مقابل ماشین‌سازی مشخص شدند

۸۵۲۷۴۸

۱۷۲۸ 

5 بازیکن تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین سازی به میدان نمی‌روند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت و آبی پوشان در این دیدار 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

طارق همام، ووریا غفوری، محسن کریمی و اللهیار صیادمنش بازیکنانی هستند که همگی روزهای پایانی آماده سازی را طی می‌کنند ولی در دیدار فردا حضور نخواهند داشت.

همچنین فرشید باقری به دلیل محرومیت انضباطی در این مسابقه غایب خواهد بود و آبی پوشان به این ترتیب با 5 غایب در مسابقه فردا حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه برای دیدار برگشت با الهلال عربستان راهی کشور امارات خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ غایب استقلال مقابل ماشین‌سازی مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..