تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیانگذار هواوی شایعه فروش تراشه 5G به اپل را تایید کرد

بنیانگذار هواوی در مصاحبه‌ی جدیدی اعلام کرد که این شرکت تمایل دارد تراشه‌ی 5G به اپل بفروشد.

رن ژنگفی، بنیان‌گذار هواوی اعلام کرد که شرکتش قصد دارد مودم‌ 5G به اپل بفروشد. وی در صحبت‌های خود ضمن تأیید استیو جابز و محصولات باکیفیت اپل، تأیید کرد که هواوی تمایل به فروش تراشه‌ی 5G به کوپرتینویی‌ها دارد.

چند روز قبل خبری در مورد  منتشر شد. ظاهرا منبعی آگاه اعلام کرده بود که هواوی قصد دارد تراشه‌ی 5G را تنها به اپل بفروشد. زمانی‌که این خبر منتشر شد، برخی گمان می‌کردند شایعه‌ای بیش نیست ولی ظاهرا خبر جدید، شایعه‌ی قبلی را تأیید می‌کند. 

5g

مقاله‌های مرتبط:

رن ژنگفی، بنیان‌گذار هواوی در مصاحبه‌ی جدیدی با شبکه‌ی CNBC اعلام کرد که هواوی استراتژی جدیدی را در پیش گرفته و قصد دارد مودم 5G را به شرکت‌هایی که به چنین تراشه‌ای نیاز دارند، بفروشد. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: «در این حوزه ما روی باز به اپل نشان می‌دهیم.»

رن ژنگفی توضیحات بیشتری در مورد شکل قرارداد احتمالی هواوی با اپل مطرح نکرد ولی از فرصت ایجادشده استفاده کرد و اپل و بنیانگذار اپل را مورد تعریف و تمجید قرار داد و گفت: 

به‌نظر من آقای جابز، مرد فو‌ق‌العاده‌ای بود. نه به این خاطر اینکه شرکتی همچون اپل را بنا نهاد، بلکه به‌دلیل اینکه توانست عصر جدیدی به نام عصر ارتباطات اینترنتی مبتنی بر گوشی هوشمند ایجاد کند. آقای جابز واقعا منحصر‌به‌فرد است و به‌نظر من فوق‌العاده عالی است.

به‌علاوه، اپل نیز شرکت بزرگی است که همواره سعی دارد تا بازار را به‌سمت رشد راهبرد کند. اپل، محصولات خود را با کیفیت بالا و البته قیمت بالایی به‌ بازار عرضه می‌کند و همین رویکرد باعث رشد بازار شده است. همچنین اپل باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها بتوانند به فعالیت خود در بازار ادامه بدهند. 

هما‌ن‌طور که گفته شد، پیش‌تر نیز شایعه‌هایی در مورد فروش مودم 5G هواوی به اپل مطرح شده بود. اما این اولین باری است که بنیانگذار هواوی به‌صورت رسمی و در رسانه‌ی همگانی در مورد این موضوع توضیح می‌دهد. رن ژنگفی در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که رویکرد اپل برای فروش دستگاه‌های خود با قیمت بالا مناسب است و حتی ممکن است هواوی نیز همین ایده را در دنبال کند. رن ژنگفی ادعا می‌کند: 

ما واقعا برخی اشتباهات را نیز در مسیر خود داشته‌ایم؛ قیمتی که برای محصولات خود تعیین می‌کنیم برمبنای هزینه‌های انجام شده، تعیین می‌شود که عموما قیمت پایینی است و این موضوع انعکاس بالایی داشته است؛ با افزایش قیمت‌ها، درآمد بیشتری کسب می‌کنیم ولی این درآمد بیشتر صرف کارمندان یا سهام‌داران هواوی نمی‌شود، بلکه صرف سرمایه‌گذاری برای تحقیقات دانشگاهی و دانشمندان خواهد شد. بدین ترتیب می‌توانیم محصولاتی پیشرو در جهان تولید کنیم.

در حال حاضر اپل هنوز هیچ‌گونه‌ اظهارنظری در مورد قرارداد احتمالی با هواوی مطرح نکرده است. اما باتوجه‌به ممنوعیت خرید محصولات هواوی توسط در ایالات متحده، به‌نظر نمی‌رسد کوپرتینویی‌ها محصولات خود را با تراشه‌ی مودم 5G هواوی به بازار عرضه کنند. پیش‌تر هواوی متهم به کلونینگ یا شبیه‌سازی برخی قطعات اپل و همچنین متقاعد ساختن کارمندان پیشین اپل برای افشای فناوری‌های توسعه یافته توسط کوپرتینویی‌ها بوده است. 

کوالکام نیز به‌همین شکل علاقه‌مند است تا تراشه‌ی 5G آیفون‌های بعدی اپل را تأمین کند. کریستیانو امون، نائب رئیس اجرایی کوالکام پیش‌تر گفته بود: «آن‌ها شماره‌ی تماس ما را دارند.» درنظر داشته باشید که اظهارنظر هواوی و کوالکام در مورد تأمین تراشه‌ی 5G برای اپل، بعد از تلاش کوپرتینویی‌ها برای تأمین تراشه توسط اینتل مطرح شده که تامل‌برانگیز است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیانگذار هواوی شایعه فروش تراشه 5G به اپل را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..