تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده سه شنبه ۲۷ فروردین ماه

جدیدترین اخبار مربوط به سیل در برخی استان‌ها را در این بسته مشاهده ‎کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بارش‎های سیل آسای از ابتدای سال ۹۸ در کشور موجب سیلابی شدن برخی از استان‌ها و اختلال در زندگی مردم شده است.

استان‌های درگیر سیل شده در کشور که میزان خسارات در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان بیش از سایر استان هاست و این مسئله باعث شده است تا مردم فهیم کشورمان از سراسر ایران اسلامی به کمک و یاری سیل زدگان بشتابند.

8:01  پایان آماده باش نیرو‌های امدادی در خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با خروج سامانه بارشی از عصر امروز آمده باش نیروهای امدادی نیز به پایان می‌رسد.

00:36  فعالیت گروه‌های جهادی سمنان در روستا‌های پلدختر

مرحله دوم فعالیت گروه‌های جهادگر استان سمنان در لرستان، در یکی از روستا‌های سیل زده پلدختر آغاز شد.

00:36  برگزاری جشن گلریزان برای کمک به سیل زدگان در هفته جوان

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری ۲۰۰ برنامه مختلف در هفته جوان در سراسر استان خبر داد.

23:22خسارت شدید سیل به دو بنای تاریخی میاندوآب

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان میاندوآب گفت: سیل به دو ابنیه تاریخی میاندوآب خسارت زده است.

آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده سه شنبه ۲۷ فروردین ماه

در حال بروزرسانی..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده سه شنبه ۲۷ فروردین ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..