تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار حیرت‌انگیز «زلاتان جدید» در فوتبال هلند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم آینده دار فوتبال سوئد، این روزها در باشگاه ویلهلم دوم هلند بازی می کند. ایزاک که با سروصدای بسیار زیادی به بروسیا دورتموند پیوست، از همان روزی که پیراهن زنبورها را به تن کرد مورد علاقه ده ها باشگاه اروپایی بود. اما او در نهایت تصمیم گرفت برای کسب فرصت بیشتر برای بازی کردن، راهی هلند شود. او در هشت بازی برای این تیم، دوازده گل زده و چهار پاس گل داده است.

ایزاک که در سوئد در کنار سامان قدوس هم بازی کرده بود، به «زلاتان جدید» فوتبال کشورش معروف شده است. او فقط بیست سال دارد.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار حیرت‌انگیز «زلاتان جدید» در فوتبال هلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..