تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویر

فراخوان بزرگ Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا تمامی مدل جدید Suzuki Grand Vitara  و Kizashi موجود در ایالات متحده آمریکا به دلیل وجود نقص فنی در سیستم کیسه هوای آن‌ها از سوی نمایندگان مجازی شرکت سوزوکی در آمریکا فراخوانی شدند.

بنا بر گزارش جدید اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا دو خودرو سوزوکی گراند ویتارا و کیزاشی که از خودروهای محبوب و پرفروش شرکت سوزوکی در آمریکا هستند به دلیل نقص سنسور کیسه هوا صندلی سرنشین جلو خودرو و احتمال بروز خطر برای کودکان و بزرگسالان در سراسر کشور تا حد ممکن جمع‌آوری و تعمیر می‌گردد.

به گفته مقامات ایمنی ترافیک آمریکا سنسور کیسه هوا این خودروها به دلیل نزدیکی به چرم صندلی‌هال و ایجاد رطوبت و حرارت بالا در محیط خودرو دچار نقص فنی شده و ممکن است باعث باز شدن خود به خود کیسه هوا خودرو کردد و به سرنشینان خودرو آسیب‌های شدید را وارد کند.

فراخوان بزرگ Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویر

سوزوکی تعداد خودروهای دارای این نقص فنی و در حال تردد در ایالات متحده آمریکا را ۳۱۳۰۲ خودرو می‌دانند. هماهنگی‌های لازم بین مراکز تعمیراتی مجاز شرکتت سوزوکی در آمریکا با دفتر مرکزی این شرکت در ژاپن به عمل آمده است تا صاحبان این خودرو‌ها به راحتی بتوانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز تعمیراتی به محل زندگی، وسیله نقلیه خود را به صورت رایگان تعمیر کنند و بالشتک مجانی را هم تحویل بگیرند.

فراخوان بزرگ Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویر

خودروساز ژاپنی سوزوکی هیچ گاه نتوانسته است در زمینه فروش در آمریکا به موفقیت‌های بزرگی دست یابد ولی این به معنا رها کردن این بازار بزرگ و نادیده گرفتن سود فروش خودروهای این شرکت در آمریکا نیست. سوزوکی گراند ویتارا در ایران هم خودرو‌یی شناخته شده است و طرفداران بسیار دارد.

فراخوان بزرگ Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویر

فراخوان بزرگ Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویر

بیشتر بخوانید: جیمنی ولد- Jimny Wald عضو جدید خانواده سوزوکی +تصاویر

انتهای پیام/

خودروساز مطرح ژاپنی دو مدل از معروف‌ترین خودروهای خود را به دلیل نقص فنی جمع آوری می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان Suzuki Grand Vitara و Kizashi به دلیل نقص فنی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..