تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پیگیری می‌شود و در یکی حساس‌ترین بازی‌ها سرخپوشان پایتخت به مصاف ذوب آهن می‌روند.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

ذوب آهن- پرسپولیس/ ورزشگاه فولاد شهر ساعت ۱۸

دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که نتیجه این بازی در تعیین قهرمان لیگ برتر تاثیرگذار است.

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا اختلافش با تیم دوم جدول را به ۵ امتیاز رساند و اکنون این تیم قصد دارد با برتری برابر شاگردان منصوریان گام بلندی برای قهرمانی بردارد، اما کار سختی در نصف جهان دارد.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن به خوبی به این موضوع واقف است که نتیجه این بازی چقدر برای مدعیان قهرمانی اهمیت دارد و در صورت برتری تیمش برابر پرسپولیس باعث جذابیت لیگ در هفته‌های پایانی می‌شود.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

علاوه بر این برانکو از زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته موفق نشده که ذوب آهن در اصفهان شکست بدهد و باید دید این طلسم را روز چهارشنبه می‌شکند یا نه!

پرسپولیسی‌ها در روز‌های اخیر دچار مسائل حاشیه‌ای شدند و صحبت‌های کاشانی رئیس هیئت مدیره علیه برانکو باعث شده که بازیکنان این تیم واکنش نشان بدهند و از سرمربی تیم خود دفاع کنند.

ماریو بودیمیر، احمد نوراللهی و شایان مصلح مصدومان پرسپولیس هستند. گفته می‌شود  مصلح تا پایان فصل نمی‌تواند سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. همچنین ماریو بودیمیراز لیست سرخپوشان پایتخت برای سفر به اصفهان خط خورد. البته امید عالیشاه بعد از ۲ بازی غیبت به علت تنبیه انضباطی با صلاحدید برانکو همراه سایر بازیکنان پرسپولیس راهی اصفهان می‌شود.

جدال منصوریان و برانکو  به جذابیت این بازی می‌افزاید و باید دید منصوریان همانند زمان مربیگری اش در نفت تهران می‌تواند بار دیگر پرسپولیس را از کسب جام قهرمانی دور کند یا نه!

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

اشکان خورشیدی به همراه کمک هایش رضا سخندان، محمد راهی، سعید رحیمی مقدم و علی بای قضاوت این بازی را برعهده دارند و رضا قیم به عنوان کمک داور چهارم و حسین نجاتی هم ناظر این بازی است.

استقلال- ماشین سازی تبریز/ ورزشگاه آزادی ساعت ۲۰:۱۵

آبی پوشان پایتخت هفته گذشته با برتری برابر تیم سپاهان در آخرین دقایق وقت اضافه اختلافشان را با صدر جدول کاهش دادند و با ۴۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زرد پوشان اصفهانی در رتبه سوم قرار گرفتند.

شاگردان وینفرد شفر قصد دارند با حمایت هواداران خود از سد ماشین سازی عبور کنند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

در آن سوی میدان، تیم ماشین سازی تبریز هفته گذشته در ورزشگاه خانگی اش برابر تیم نساجی مازندران متوقف شد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. این تیم تبریزی قصد دارد با امتیاز گیری برابر آبی پوشان پایتخت در مسیر قهرمانی تراکتورسازی همشهری خود تاثیر گذار باشد.

مهدی سید علی به همراه سعید قاسمی، حمید سبحانی، احمد محمدی و رضا عادل قضاوت این بازی را برعهده دارند. فرهاد فرهاد پور به عنوان داور چهارم و علیرضا کهوری ناظر این بازی است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پنج شنبه ۲۹ فروردین ۹۸

سایپا تهران- فولاد مبارکه سپاهان/ ورزشگاه شهدای قدس ساعت ۱۹

نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک برابر سرخپوشان پایتخت شکست خوردند و با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

شاگردان دایی قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده کنند و با برتری برابر زردپوشان اصفهانی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر سپاهانی‌ها پیش رو دارند.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

در آن سوی میدان، زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته برابر آبی پوشان پایتخت در دقایق پایانی در ورزشگاه خانگی شان شکست خوردند و فاصله امتیازی شان  با پرسپولیس تیم صدرنشین افزایش یافت.

بازی سپاهان برابر استقلال با حاشیه‌هایی هم همراه بود و این بازی به علت پرتاب ترقه چند دقیقه متوقف شد و سپاهانی‌ها معتقد بودند که همین وقفه باعث شد که آن‌ها نتوانند روند خوبشان را مقابل استقلالی‌ها ادامه بدهد و در نهایت در دقایق پایانی شکست بخورند. به هر حال این احتمال وجود دارد که باشگاه سپاهان به علت اتفاقات و حواشی رخ داده با جریمه و محرومیت هوادارانشان مواجه شوند.

طلایی پوشان اصفهان در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کردند به همین علت قلعه نویی یک روانشناس استخدام کرده است تا بازیکنانش را از لحاط روحی و روانی آماده بازی‌های حساس باقی مانده کند.

زرد پوشان اصفهانی قصد دارند با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا ناکامی‌های خود را جبران کنند و بعد از چند هفته رنگ برد را ببینند، اما کار سختی مقابل تیم جوان و باانگیزه سایپا دارند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ برصفر به نفع سپاهانی‌ها به پایان رسید.

وحید کاظمی به همراه کمک هایش علی دودانگه، حمید رضا کنعانی، رضا کرمانشاهی، عبدالنبی پورخلف تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. فرزاد بهرامی به عنوان داور چهارم و حاتم بک پور ناظر این بازی است.

نفت مسجد سلیمان- استقلال خوزستان/ ورزشگاه شهید بهنام محمدی ساعت ۱۹: ۱۵

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم پدیده مشهد با نتیجه ۳ برصفر شکست خورد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

این تیم جنوبی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و یکی از فانوس به دستان سقوط به لیگ دسته یک محسوب می‌شود. به هر حال علیرضا مرزبان چند روز پیش از سوی مدیران نفت مسجد سلیمان برکنار و  فیروز کریمی جایگزینش شد.

به هر حال باید دید تغییر و تحولات در کادر فنی تیم نفت مسجد سلیمان و حضور فیروز کریمی در این تیم جنوبی شوک مثبتی ایجاد می‌کند یا نه!

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی هفته گذشته در دربی اهواز برابر تیم فولاد خوزستان شکست سنگینی را متحمل شدند و با ۱۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

هر ۲ تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و باید دید کدامیک از تیم‌ها امتیاز کامل را بدست می‌آورند.

آبی پوشان اهوازی برای ماندن در لیگ برتر باید همه امتیازات بازی‌های باقی مانده را کسب کند و امیدوار باشند که تیم‌های پایین جدول نتیجه نگیرند که احتمالش بسیار ضعیف است.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه ۲ بریک به نفع نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

ایوب کلانتری و میثم شاه مکوند زاده از استقلال خوزستان و علی غلامرضا پور سرکره از نفت مسجد سلیمان محرومان این بازی هستند.

علی صفایی به همراه کمک هایش محمد رضا منصوری، محمد پور متقی، یاسر همرنگ و محمد رضا تارخ تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و بابک داوری به عنوان داور چهارم و حیدر شکور ناظر این بازی است.

جمعه ۳۰ فروردین ۹۸

تراکتورسازی – پیکان تهران/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۷

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هفته گذشته برابر تیم ته جدولی سپیدرود رشت با نتیجه ۳ بریک شکست خورد و با ۴۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی اشتباهات فاحشی در این بازی داشت و کانال‌های هواداری این تیم تبریزی دریافت گل‌های مشکوک از سوی فروزان را به فعالیت همسر این دروازه بان در سایت‌های شرط بندی مرتبط دانستند.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

به هر حال فروزان بعد از این بازی از سوی زنوزی مالک باشگاه تا تشکیل کمیته انضباطی  کنار گذاشته شد و علاوه بر این فروزان باید در کمیته اخلاق حاضر شود و پاسخگوی اتفاقات رخ داده باشد.

محمد رضا اخباری تا تعیین تکلیف فروزان قرار است درون دروازه تراکتورسازی قرار بگیرد و این بهترین فرصت است تا توانایی خود را به کادر فنی اثبات کند.

تراکتورسازان قصد دارند با حضور هواداران پرشور خود با برتری برابر تیم پیکان ناکامی هفته گذشته خود را جبران کند و به نظر نمی‌رسد کار سختی مقابل خودروسازان داشته باشند.

لیکنز هفته گذشته با شکست تیمش برابر سپیدرود رشت اولین باخت خود را در لیگ برتر تجربه کرد و باید دید او می‌تواند روحیه از دست رفته تیمش را بازگرداند یا نه!

در آن سوی میدان، تیم پیکان در چند هفته اخیر نتایج بدی را کسب کرده است و با ۲۵ امتیاز در جایگاه ۱۲ قرار دارد.

شاگردان فرکی قصد دارند با دست پر به تهران بازگردند تا از منطقه خطر دور شوند، اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

محمد قاضی، سجاد مشکل پور و ابوالفضل ابراهیمی به علت مسائل انضباطی از تیم پیکان کنار گذاشته شدند و قرار است با تشکیل کمیته انضباطی وضعیت این ۳ بازیکن مشخص شود. البته فرکی چند روز پیش اعلام کرد که کنار گذاشتن ابراهیمی یک سوتفاهم است و به زودی او تبرئه می‌شود.

به هر حال این ۳ بازیکن اخراجی در بازی با تراکتورسازی حضور ندارند تا تکلیفشان مشخص شود.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع سرخپوشان تبریزی به پایان رسید.

موعود بنیادی فر به همراه کمک هایش قهرمان نجفی، براتعلی مولوی، کمیل غلامی و پیمان فرخی مهر تیم داوری این بازی هستند و بابک عباسقلی زاده به عنوان کمک داور چهارم و محمد جواد تقی پور ناظر این بازی است.

پارس جنوبی جم- سپیدرود رشت/ ورزشگاه تختی جم ساعت ۱۹

تیم فوتبال پارس جنوبی جم هفته گذشته در دربی جنوبی‌ها با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۲۸ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

این تیم قصد دارد با برتری برابر حریف شمالی خود شکست هفته قبل را جبران کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

در آن سوی میدان، تیم سپیدرود رشت هفته گذشته کار بزرگی انجام داد و توانست برابر تیم تراکتورسازی به پیروزی با ارزشی دست یابد. این تیم شمالی با ۱۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک است.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

شاگردان دست نشان برای بقا در لیگ برتر به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار بمانند.

ابراهیم صالحی از پارس جنوبی جم و جواد آقایی پور از سپیدرود رشت محرومان این بازی هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۱ برصفر به نفع تیم سپیدرود رشت به پایان رسید.

کوپال ناظمی به همراه تورج عیوض محمدی، ایوب غلامزاده، مهدی مرجان زاده و جواد رحیم زاده تیم داوری این بازی هستند. مهدی شفیعی به عنوان داور چهارم و ایرج نظری هم ناظر این بازی است.

نساجی مازندران- پدیده مشهد/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ساعت ۱۶

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گدشته در بیرون از خانه برابر تیم ماشین سازی تبریز یک تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

این تیم قصد دارد با حمایت هواداران خود از سد تیم پدیده عبور کند، اما کار سختی برابر تیم پدیده مشهد دارد.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد هفته گذشته با برتری برابر نفت مسجد سلیمان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی ماند.

این تیم مشهدی قصد دارد با برتری برابر حریف شمالی خود رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

محمد حسین مرادمند بازیکن پدیده مشهد به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به نفع پدیده مشهد به پایان رسید.

محمد حسین زاهدی فر به همراه علی میرزا بیگی، عسگر محمدی، رضا مهدوی و محمد باقر پور باقر تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و عباس پور حیدری داور چهارم و محمود رفیعی هم ناظر این بازی است.

فولاد خوزستان- صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز ساعت ۱۹: ۱۵

دربی جنوبی‌ها میان فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان روز جمعه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته در دربی اهواز با نتیجه ۳ بریک برابر تیم استقلال خوزستان به برتری دست یافت و با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی

تیم فولاد خوزستان قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم خود از سد برزیل ایران بگذرد، اما کار سختی پیش رو دارد.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته به برد باارزشی برابر پارس جنوبی جم بدست آورد با ۲۴ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

این تیم آبادانی به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا از منطقه خطر در جدول رده بندی فرار کند.

مسلم مجدمی از صنعت نفت آبادان و رافایل اریک مسی، سینا مریدی و فرزاد جعفری از فولاد خوزستان محرومان این بازی هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

روح اله شریفی به همراه محمد عطایی، اسد حاج محمدی، حسین زمانی و حسین زیاری تیم داوری این بازی هستند و هادی طوسی داور چهارم و اسماعیل صفیری هم ناظر این بازی است.

بیشتر بخوانید:

رکورد زنی یک فوتبالیست ایرانی در شکایت

عالیشاه به جمع سرخپوشان بازگشت

پرسپولیسی‌ها یک مربی استقلالی استخدام کردند

انتهای پیام/  

پیش بازی هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسیر قهرمانی پرسپولیس در اصفهان هموارتر می شود؟ / شاگردان شفر در اندیشه عبور از ماشین سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..