تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جذر بیست سالگی» آماده نمایش شد

«جذر بیست سالگی» آماده نمایش شدرقیه توکلی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در تلاشم که امسال جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود را بسازم. برنامه ریزی هایی در این زمینه انجام داده ام. از سویی در فاصله قطعی شدن این موضوع، فیلم کوتاه دوازده دقیقه ای با نام «جذر بیست سالگی» را ساختم که برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده نمایش است.

وی افزود: معصومه قاسمی پور بازیگر این فیلم است و نویسنده آن من و فرشاد رضایی، تهیه کننده محمد هادی آخوندی، فیلمبردار حامد بقاییان و کارگردانی بر عهده خودم است.

این کارگردان با اشاره به قصه «جذر بیست سالگی» بیان کرد: موضوع این فیلم در مورد دانشجویانی است که در تصادفات کشته می شوند و قصه آن به قصه مادری که پس از تصادف دانشجوی دخترش به دنبال جسد او می گردد، می پردازد و ... .

توکلی در خصوص جدیدترین حضور بین المللی «حلق آویز» گفت: این فیلم در جشنواره بین المللی سن سباستین اسپانیا حضور دارد و طی ده روز آینده و با شروع جشنواره بوسان کره در آنجا نیز نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جذر بیست سالگی» آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..