تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد نخود و تن ماهی | آموزش روش تهیه سالاد تن ماهی و نخود

سالاد نخود و تن ماهی

آموزش روش تهیه سالاد نخود و تن ماهی

سالاد تن ماهی با نخود را شاید تا به حال میل نکرده باشید ولی فقط کافی است یک بار این سالاد را درست کنید تا از طعم آن لذت ببرید.

 مواد لازم برای سالاد نخود و تن ماهی روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری نخود آب پز شده یک پیمانه فلفل دلمه ای یک عدد کاهو به مقدار لازم پیازچه 3 عدد تن ماهی با مرغ آب پز و ریش ریش شده 225 گرم جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری

مواد لازم برای تهیه سس

عسل 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون به مقدار لازم

سالاد نخود و تن ماهی

طرز تهیه سالاد نخود و تن ماهی

در ابتدا نخودها را آب پز کنید و بگذارید که آب آن برود.

سینی را از فر بیرون بیاورید و سطح آن را با کاغذ روغنی بپوشانید و نخودهای را مقداری به روغن و نمک آغشته کنید و روی آن بریزید.

نخود را به مدت 15 دقیقه با دمای 200 درجه سانتی گراد درون فر قرار دهید تا طلایی رنگ بشود. (در هنگام پخت نخودها را هم بزنید تا نسوزد)

در این فاصله تن ماهی را تکه تکه کنید، کاهو را خرد کنید و پیازچه ها را حلقه ای ببرید.

حالا فلفل دلمه ای را از وسط ببرید و دانه ها و دم آن را خارج کنید و خلالی خرد کنید.

تمام مواد را در یک ظرف بزرگ بریزید و مخلوط کنید، جعفری را هم خرد کنید و به مواد اضافه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد نخود و تن ماهی | آموزش روش تهیه سالاد تن ماهی و نخود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..