تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تابستان امسال هیچ قطعی برقی به صورت برنامه‌ریزی‌شده در استان انجام نخواهد شد

اب کمک رسان برق شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کاشی سخن‌گوی شرکت توزیع برق مشهد گفت:بر خلاف سال گذشته اگر در کشور مشکلی از بابت تأمین برق در تابستان به وجود نیاید، طبیعتا در مشهد هم مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 کاشی افزود: در سال ٩٧ هم هیچ مشکلی در تأمین برق مشهد وجود نداشت، اما به علت مشکلی که در استان‌های جنوبی کشور وجود داشت، از مرکز، مشهد را ملزم کردند برای مدیریت بار، هفته‌ای نیم ساعت در برخی مناطق این شهر هم برق قطع شود.

وی ادامه داد:قطعی برق برخی مواقع بدون برنامه‌ریزی است و بر اثر باد، سیل، زلزله و حوادث دیگر رخ می‌دهد. این‌گونه قطعی‌ها اجتناب‌ناپذیرند، اما گروه‌های عملیاتی در روز‌هایی که شرایط مستعد است، در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام//د.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تابستان امسال هیچ قطعی برقی به صورت برنامه‌ریزی‌شده در استان انجام نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..