تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسوایی که دامان خانواده سلطنتی را گرفت +عکس

رسوایی که دامان خانواده سلطنتی را گرفت +عکس - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24- کاربران فضای مجازی، درباره اتفاقات جدیدی می‌گویند که همسر چهره مشهور اخیرا به آن گرفتار شده است.

کاربران فضای مجازی، درباره اتفاقات جدیدی می‌گویند که خانواده سلطنتی انگلستان چندی است به آن گرفتار شده است. این خبرها می‌گویند کیت میدلتون، دوشس کمبریج خبرهایی درباره خیانت همسرش شاهزاده ویلیام دریافت کرده است. ویلیام با دوست صمیمی کیت میدلتون به نام «رز هانبری» وارد رابطه عاطفی پنهانی شده است.

منابع نزدیک خبری گزارش می‌دهند که کیت میدلتون با رزهانبری مشاجره کرده و ویلیام هم از کیت خواسته تا با رُز آشتی کند، اما تلاش‌های او برای آشتی دادن آن دو با شکست مواجه شده است.

رز هانبری به شدت در زندگی کیت میدلتون و حتی در کوچکترین جزئیات زندگی او دخالت می‌کند، کیت میدلتون رفتارهای رز هانبری را «عجیب» توصیف کرده و از او به شدت ناراحت و عصبانی است.

تا کنون دربار سلطنتی هیچ گونه جزئیاتی را از این خیانت منتشر نکرده، آن‌ها فعلاً تمام توجهات خود را به شاهزاده هری و همسر باردارش مگان مارکل متمرکز کرده اند. البته برخی نیز این خبرها را شایعه و دروغ‌های رسانه‌ای توصیف می‌کنند.

تابناک

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسوایی که دامان خانواده سلطنتی را گرفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..