تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض جهادگر عراقی هنگام صحبت کردن درباره کمک به سیل‌ زدگان ایرانی +فیلم

بخش کوچکی از کمک عراقی‌ها به سیل‌زدگان +ویدئوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک جوان عرب خوزستانی از اینکه عراقی‌ها برای کمک به ایران به مناطق سیل‌زده آمده‌اند، انتقاد می‌کند و فریاد می‌زند: «باید خودمان کمک کنیم، چرا بگذاریم غریبه بیاید کمک کند؟».

برخی از چهره‌های شناخته‌شده در این فضا از آن به نوعی بهره بردند و با تفاسیر و تعابیر خاص خود آن را بازنشر کردند. یکی از این افراد مهناز افشار بود. او صحبت‌های این جوان عرب را در حساب کاربری‌اش به اشتراک گذاشت و به او لقب «باغیرت» داد و به نوعی برادری میان ملت عراق و ایران را زیر سؤال برد.

بیشتر بخوانید: خانم افشار مگه ایرانی نیستی؟ بیل بگیر دستت برو کمک!

اکنون ویدئو دیگری در فضای مجازی منتشر شده است که در آن عراقی‌ها در حال کمک به مناطق سیل‌زده هستند. در این ویدئو به وضوح یاری رساندن این افراد دیده می‌شود و این که برای کمک کردن به مردم ایران از چیزی دریغ نمی‌کنند. در این ویدئو مشاهده می‌کنید که یک عراقی با چه عشقی از کمک کردن به سيل‌زدگان حرف می‌زند و چطور این برادری صدایش را به لرزه می‌اندازد و او بغض می‌کند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض جهادگر عراقی هنگام صحبت کردن درباره کمک به سیل‌ زدگان ایرانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..