تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | لطفا اینجا آرام باشید!

شاید هلسینکی فنلاند یک کلانشهر نباشد اما به هر حال ساکنان آن زندگی شلوغ و پر رفت و آمدی دارند و مانند همه شهرنشینان نیازمند سکوت و آرامش هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم آنلاین، این نیاز به سکوت، الهام بخش یک تیم معماری برای ساخت کلیسای «کمپی» در قلب شهر بوده است.

کلیسای کمپی در میدان نارینکا واقع شده و از چوب ساخته شده است و برخلاف کلیساهای دیگر که زیباییشان در جزئیاتشان است، این کلیسا ظاهری بسیار ساده دارد.

بر خلاف اندازه بزرگ بیرونی آن، تنها یک اتاق دارد و دیواره بلند چوبی به شما حس گرمی و امنیت می دهد.

فضای داخلی کلیسا شما را به سکوت، مراقبه، آرامش و پاکسازی ذهن از محتویات اضافه دعوت می کند و همین دلیل به کلیسای «سکوت» معروف شده است.

این کلیسا در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه بین‌المللی معماری شده و امروزه پذیرای گردشگران زیادی است اما با این حال هنوز آرام و لبریز از سکوت است.

61282




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | لطفا اینجا آرام باشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..