تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودیمیر از لیست پرسپولیس خط خورد

مهاجم کروات پرسپولیس این تیم را در سفر به اصفهان همراهی نخواهد کرد.

که بعد از بازی با سایپا در تمرینات گروهی تیمش غیبت داشت از لیست این تیم برای سفر به اصفهان خط خورد. این در حالی است که امید عالیشاه بعد از دو بازی غیبت به خاطر تنبیه انضباطی با صلاحدید برانکو همراه سرخپوشان راهی اصفهان خواهد شد.

پرسپولیس فردا پیش از ظهر آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اصفهان انجام خواهد داد و بعد از آن با اتوبوس راهی این شهر می‌شود، البته این تیم قرار است بعد از این بازی با هواپیما به تهران برگردد.

دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس ساعت 18 در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودیمیر از لیست پرسپولیس خط خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..