تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی ۶ دانشگاه پیام نور تا پایان هفته

شش دانشگاه پیام نور در استان خوزستان تا پایان این هفته تعطیل است . بقیه مراکز از 26 فروردین به فعالیت خود ادامه می دهند

به گزارش سایت پی ان یو نیوز بر اساس تصمیم گیری شورای تامین خوزستان مدارس و دانشگاه های شهرهای اهواز، شوش، باوی، کارون، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه و شعیبیه شوشتر تنها تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

غیر از دانشگاه های پیام نور اهواز، پیام نور شوش، پیام نور الوان، پیام نور سوسنگرد ، پیام نور هویزه ، پیام نور بستان ، بقیه واحدها دایر هستند.
با توجه به تصمیم مدیریت دانشگاه پیام نور به جز واحدهای مذکور بقیه واحدهای آموزشی مشکلی ندارند و از 26 فروردین کلاس های دانشگاه براساس روال عادی دایر است.

طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق خوزستان شده است.
بر اثر سیلاب اخیر دستور تخلیه 270 روستای خوزستان داده شده و بالغ بر 117 هزار نفر سیل زده در اردوگاه های اضطراری اسکان موقت شده اند.
با کم شدن خروجی سدهای خوزستان پیش بینی می شود وضعیت سیلاب در خوزستان به مرور به حالت عادی در آید.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی ۶ دانشگاه پیام نور تا پایان هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..