تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار حادثه تلخ رانندگی در کمربند شمالی ۲۲ بهمن زنجان/ بی‌توجهی شهرداری زنجان نسبت به ایمن سازی در کمربند شمالی

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1398/01/26 شناسه خبر: 1476595

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به تکرار حادثه تلخ در کمربند شمالی زنجان و کشته شدن یک نفر در این حادثه گفت: در این محور سال گذشته 12 نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغرشیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از حادثه رانندگی در اتوبان 22 بهمن اظهار کرد: در مورد مشکلات این محور مکاتبات زیادی انجام شده ولی شهرداری همچنان بی‌توجه این مشکلات بوده و در این حادثه نیز 50 درصد شهرداری زنجان مقصر است.

وی خاطر نشان کرد: این حادثه به دلیل عدم ایمن سازی و نصب حفاظ که مکرر از سوی راهور اعلام شده ولی هیچ توجهی صورت نگرفته است.

رئیس پلیس راهور استان زنجان عنوان کرد: در کمربند شمال در سال گذشته 12 نفر فوتی که این موارد به شهرداری گزارش شده ولی هیچ توجهی نسبت به ایمن سازی در این اتوبان تا به امروز صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا مکاتبات و بازدید‌های لازم صورت گرفته ولی شهرداری زنجان هیچ گونه توجهی به این موارد نکرده و به کارهای حاشیه‌ای پرداخته که امروز نیز شاهد تکرار یک حادثه تلخی در این محور شدیم.

شیرمحمدی عنوان کرد: این حادثه در لاین شمالی پل قائم از طرف شرق اتفاق افتاده که عدم ایمن سازی از عوامل وقوع این حادثه است.

وی با اشاره به اینکه در این محور پل عابر پیاده وجود ندارد بیان کرد: در حادثه امروز نیز یک خودرو سمند به دلیل اینکه به عابر پیاده برخورد نکند ترمز می‌کند که یک تصادف زنجیره‌ای اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه این حادثه یک کشته برجا گذاشت افزود: دو نفر از سرنشینان خودرو نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

لازم به ذکر است که این حادثه در کمربند شمالی 22 بهمن زنجان منجر به ترافیک سنگین شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار حادثه تلخ رانندگی در کمربند شمالی ۲۲ بهمن زنجان/ بی‌توجهی شهرداری زنجان نسبت به ایمن سازی در کمربند شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..