تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر بارندگی های اخیر بر بازار میوه و تره باربجنورد/ حمل میوه و تره بار به بجنورد کند شد

ساعت: 17:36 منتشر شده در مورخ: 1398/01/26 شناسه خبر: 1476731

رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد به تشریح قیمت میوه و صیفی جات در میدان میوه و تره بار بجنورد پرداخت و گفت: تورم، برهم خوردن وضعیت عرضه و تقاضا در بازار میوه و تره بار همچنین بروز سیلاب های اخیر از علل اصلی افزایش قیمت ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، اسماعیل وحدانی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد اظهار کرد: در حال حاضر نیز انتقال میوه و صیفی جات به میدان بار بجنورد با کمبود کامیون و حمل آنها به بجنورد مواجه هستند.

 

وحدانی افزود: در میدان بار بجنورد قیمت سیب زمینی تازه جیرفت کیلویی بین چهار هزار تا چهار هزار و 200 تومان، سیب زمینی اصفهان کیلویی سه هزار و 500 تومان، پیاز جیرفت کیلویی هشت هزار و 500 تومان و بادمجان یزد نیز کیلویی چهار هزار و 500 تومان بوده اند.

 

وی ادامه داد:  قیمت هویج دزفول کیلویی چهار هزار و 500 تومان، کلم دزفول کیلویی پنج هزار و 500 تومان، خیار گلخانه ای یزد کیلویی بین چهار هزار تا چهار هزار و 500 تومان، گوجه فرنگی میناب نیز کیلویی بین سه هزار تا سه هزار و 500 تومان بوده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: در میدان بار بجنورد قیمت فلفل دلمه ای سبز ورامین کیلویی چهار هزار و 500 تومان بود.

 

وی افزود: البته روز گذشته در میدان بار بجنورد فلفل دلمه ای رنگی که بیشتر مورد مصرف پیتزا فروشی ها است، موجود نبود و قیمت موز درجه یک کیلویی 11 هزار و 500 تا 12 هزار تومان، قیمت سیب درختی درجه یک دماوند کیلویی 10 هزار تومان و قیمت هندوانه میناب نیز کیلویی هزار تا هزار و 300 تومان بود.

 

وی تورم، برهم خوردن وضعیت عرضه و تقاضا در بازار میوه و تره بار همچنین بروز سیلاب های اخیر را از علل اصلی افزایش قیمت این اقلام در میدان بار بجنورد برشمرد.

 

وی افزود: هر دو یا سه روز قیمت میوه و تره بار به علل اشاره شده در میدان بار بجنورد تغییر می کنند.

 

رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد خاطر نشان کرد: طی چند روز اخیر ،حمل میوه و تره بار از استان های مبدا به مقصد میدان بارهایی از جمله بجنورد با کمبود کامیون و انتقال میوه و تره بار مواجه شده اند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر بارندگی های اخیر بر بازار میوه و تره باربجنورد/ حمل میوه و تره بار به بجنورد کند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..