تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکنیکی ترین بازیکن لالیگا؛ دریبل زن تر از مسی!

۸۵۲۴۶۹

۱۸۳ 

تعداد دریبل های صوفیان بوفال از لیونل مسی هم بیشتر بوده است.

وبسایت نود: در آمار و ارقام فوتبالی شکست دادن لیونل مسی کاری غیرممکن به نظر می‌رسد اما در زمینه بیشترین دریبل موفق در فصل 19-2018 لالیگا، بک نفر توانسته عملکردی بهتر از مسی از خود برجای بگذارد.

صوفیان بوفال، وینگر مراکشی و 25 ساله ای که اکنون به شکل قرضی در سلتاویگو بازی می‌کند، توانسته در این فصل با ثبت 131 دریبل موفق، بالاتر از لیونل مسی به عنوان دریبل زن ترین بازیکن لالیگا شناخته شود. بوفال در طول 30 بازی و 1822 دقیقه، 197 بار اقدام به دریبل زنی کرده که 131 دریبل موفق بوده و 66 تلاش او ناکام مانده است.

در رده دوم این فهرست لیونل مسی قرار دارد که تقریبا به اندازه بوفال اقدام به دریبل داشته (197 اقدام)، موفقیت کمتری نسبت به بوفال داشته و 117 دریبل موفق ثبت کرده است. این در حالی است که مسی 2366 دقیقه در میدان حضور داشته است.

تکنیکی ترین بازیکن لالیگا؛ دریبل زن تر از مسی!

در رتبه سوم این فهرست نیز با فاصله نام فابین اوریانا، بازیکن تیم ایبار قرار می‌گیرد. این بازیکن شیلیایی در طول 28 بازی و 2302 دقیقه 155 اقدام به دریبل داشته که البته بیشتر آن ها ناموفق بوده است. 75 دریبل اوریانا موفق و 80 دریبل او نیز ناموفق بوده است.

اما علیرغم این آمار مثبت در دریبل زنی، بوفال نتوانسته بازیکن مثمرثمری لقب گیرد. او در طول فصل تنها 2 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرده و جالب آن که این دو گل نیز در جزیان شکست های خارج از خانه سلتا برابر ژیرونا و سویا به ثمر رسیده اند و بوفال از هفته هشتم به بعد دیگر نتوانسته گلزنی کند.

سلتاویگو با کسب 32 امتیاز از 32 مسابقه در رده هفدهم جدول قرار دارد و با منطقه خطر، فقط و فقط یک امتیاز فاصله دارد. بوفال در تابستان 2018 با قراردادی قرضی از ساوتهمپتون به سلتاویگو پیوست؛ قراردادی که با پرداخت 15 میلیون یورو دائمی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد مذاکرات برای این مهم با توجه به وضعیت حساس سلتا به پایان فصل موکول خواهد شد.

6 بازی تا پایان رقابت های لالیگا باقی مانده و بوفال تلاش خواهد کرد به دریبل زنی هایش ادامه دهد، به این امید که این دریبل ها با اثر مستقیم در گل ها تیمش را در جنگ بقا برنده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکنیکی ترین بازیکن لالیگا؛ دریبل زن تر از مسی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..