تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آمار اشتغال جوانان با راهکاری‌های بین المللی/ همکاری ایران و سازمان جهانی کار آغاز می‌شود

افزایش میزان اشتغال جوانان به کمک همکاری‌های بین المللی/ همکاری ایران و سازمان جهانی کار آغاز می‌شودمهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  در گفت‌وگو  با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به کنفرانس جامعه جهانی ارتباطات که در ژنو برگزار شد، اظهار کرد: این کنفرانس هر ساله توسط اتحادیه جهانی مخابرات که زیرمجموعه سازمان ملل است، برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ادامه داد: در این کنفرانس بسیاری از کشورهای جهان حضور داشتند و درباره موضوعات متعدد حوزه اقتصاد دیجیتال پنل‌های تخصصی برگزار کردند.

وی با بیان اینکه معاونت علمی و وزارت ارتباطات با همکاری یکدیگر پنل‌ تخصصی در این دوره از کنفرانس داشتند، گفت: برگزاری این پنل بر عهده بنده و از سمت معاونت علمی بود و  چند عضو خارجی از سازمان بین‌المللی کار و اتحادیه کارگری بین‌المللی در این پنل حضور داشتند.

بستر بین المللی برای افزایش اشتغال جوانان

محمدی افزود: در این پنل‌، موضوعاتی راجع به آینده شغلی و فعالیت‌هایی که می‌توان در آنها به حوزه‌های ‌ICT پرداخت، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی با بیان اینکه برگزاری این پنل برای کشور ایران اتفاق خوشایندی محسوب می‌شود، اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های ما منجر شد تا برنامه‌های مشترکی را با سازمان بین‌المللی کار آغاز کنیم و همین برنامه‌ها سبب می‌شوند حوزه‌های شغلی اقتصاد دیجیتال که قابلیت اجرایی شدن در ایران را دارند مورد توجه قرار گیرند.

وی یادآوری کرد: به دنبال این هستیم تا با همکاری‌های بین المللی میزان اشتغال جوانان در حوزه اقتصاد افزایش پیدا کند و همچنین بستری را فراهم کنیم تا بر مبنای آن آموزش‌های لازم برای گسترش ارتباطات بین‌المللی فراهم شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آمار اشتغال جوانان با راهکاری‌های بین المللی/ همکاری ایران و سازمان جهانی کار آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..