تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو باب مدرسه در مناطق سیلزده توسط آیت الله فاضل ساخته می شود

در متنی که این دفتر فرستاده، آمده است: به دنبال حوادث سیل اخیر در برخی از استانهای کشور و لزوم توجه همه اقشار و گروهها که بحمد الله ملت عزیز و انقلابی ایران در این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات خود افزودند، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی مدظله العالی تاسیس دو باب مدرسه به نام حضرت امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها در استان لرستان را تقبل نموده اند.

** هفته گذشته آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز هزینه ساخت 20 واحد مسکونی روستایی، 100 سرویس بهداشتی، 100 بسته لوازم خانگی و همچنین ساخت سه خانه بهداشت وسه مدرسه 6کلاسه را تقبل کرد.
سیل در نخستین روزهای سال جدید منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور به ویژه استان لرستان شد.
۲۳۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو باب مدرسه در مناطق سیلزده توسط آیت الله فاضل ساخته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..