تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان Watch Dogs 3 در لندن جریان خواهد داشت

عنوان Watch Dogs3 در لندن جریان خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی است که استویو‌های متعددی را در سراسر جهان دارد. این شرکت عناوین پرطرفداری مانند Assassin’s Creed و Watch Dogs را طراحی و منتشر کرده است.آخرین نسخه از سری بازی Watch Dogs در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر با نام Watch Dogs2 توسط شرکت یوبیسافت منتشر شد. این سری از عناوین شرکت Ubisoft درباره هک و رخنه اطلاعاتی است که شخصیت‌های اصلی آن با هک کردن سیستم‌های امنیتی اهداف خود را به پیش می‌برند. گیمر در این عنوان علاوه بر هک باید به مبارزه با پلیس‌ها و افرادی که قصد ایجاد تداخل در کار‌های آن‌ها را دارند بپردازد.

عنوان Watch Dogs3 در لندن جریان خواهد داشت

شایعات جدیدی در سایت Kotakus مبنی بر ساخت نسخه جدی سری Watch Dogs توسط شرکت یوبیسافت منتشر شده است که به احتمال زیاد این شایعات درست هستند. براساس مطالب منتشر شده در این سایت شرکت یوبیسافت قرار است عنوان Watch dogs 3 را برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه کند و داستان این نسخه در شهر لندن روایت خواهد شد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ معرفی و رونمایی شود.

به نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت مدت‌هاست در حال ساخت این بازی است و هدف این شرکت انتشار نسخه‌ای جدید با داستانی جدید است که در آن هم ایرادات نسخه قبلی رفع شده باشند و هم خلا نبود نسخه جدید سری Assassin’s Creed را جبران کند چرا که در این سایت به این شایعه نیز اشاره شده است که نسخه جدید سری Assassin’s Creed به احتمال زیاد در سال جاری عرضه نخواهد شد. نسخه جدید سری Watch Dogs  دارای شخصیت و قهرمانی جدید است که قرار است تمرکز عمده او بجای مبارزه، روی هک کردن سیستم‌های امنیتی باشد .با این وجود شرکت یوبیسافت سلاح‌های جدیدی را برای این نسخه در نظر گرفته است. همچنین این شایعات به این موضوع نیز اشاره می‌کنند که امکان دارد این بازی مانند عنوان Odyssey دارای المان‌های نقش آفرینی بالایی باشد.

عنوان Watch Dogs3 در لندن جریان خواهد داشت

همانطور که گفته شدانتظار می‌رود این نسخه برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه شوند چرا که شرکت‌های سازنده بازی در سال‌های آخر هر نسل از کنسول‌ها، بازی‌های جدیدتر را برای نسل بعدی کنسول‌‎ها معرفی می‌کنند تا بتوانند از این طریق سود بالاتری را از فروش بازی‌های جدید خود ببرند. با این وجود تا کنون شرکت یوبیسافت به همیچ یک از شایعات اعلام شده واکنشی نشان نداده است و باید تا نمایشگاه E3، 2019 برای روشن شدن تمامی ابهامات صبر کرد.

بیشتر بخوانید: عنوان Division 2 در فروش با مشکل مواجه می‌شود! 

انتهای پیام/

عنوان Watch dogs 3 در لندن جریان خواهد داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان Watch Dogs 3 در لندن جریان خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..