تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه صدف خادم

فدراسیون بوکس با انتشار بیانه‌ای از عدم دخالتش در فعالیت بوکسورهای دختر ایرانی خبر داد.

پس از اینکه صدف خادم به عنوان دختر بوکسور ایرانی با پرچم ایران در فرانسه به روی رینگ مبارزه رفت، فدراسیون بوکس عدم دخالت و ورود خود به این موضوع را با انتشار بیانیه‌ای اطلاع رسانی کرد.

متن اطلاعیه فدراسیون بوکس به شرح زیر است:

با عنایت به اینکه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بانوان هیچ گونه فعالیتی ندارد، لذا برگزاری مسابقات و تمرینات این رشته ورزشی در هر مکانی مربوط به این فدراسیون نیست و مسؤولیت آن با برگزار کنندگان و یا شخص شرکت کننده خواهد بود.

واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه صدف خادم

*صدف خادم روز شنبه و در شهر رویان فرانسه، در مبارزه‌ای که سه راند به طول انجامید مقابل "آن شوان" بوکسور کشور میزبان به برتری رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه صدف خادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..