تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی غیرمجاز طعمه شیرها شد! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شکارچی کرگردن که برای انجام شکار وارد یک پارک محافظت شده در آفریقای جنوبی شده بود نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است. پس از آنکه یک جمجمه به همراه لباس پاره شده در میان بوته‌های پارک پیدا شد مشخص گردید این شکارچی در اثر حمله حیوانات وحشی پارک جانش را از دست داده است.

عاقبت وحشتناک شکار کرگدن در پارک محافظت شده! + تصاویر///

در عکسی که توسط پلیس آفریقای جنوبی منتشر شده است یک کت پاره شده را بر روی بوته‌ها نشان می‌دهد. گفته می‌شود این شکارچی که هویتش تاکنون مشخص نشده زیر دست و پای فیل‌ها زخمی شده و سپس توسط شیر‌ها خورده شده است. بنا به گفته مسئولان پارک ملی کروگر (Kruger) این شکارچی احتمالا توسط فیل‌ها زخمی یا کشته شده و سپس توسط شیر‌ها خورده شده است. پلیس آفریقای جنوبی پس از وقوع این حادثه در تاریخ ۱ آوریل دو نفر را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرد.

عاقبت وحشتناک شکار کرگدن در پارک محافظت شده! + تصاویر///

بنا به گفته مسئولان پارک ملی قربانی دارای دو دختر است. " گلن فیلیپس"، مدیر این منطقه حفاظت شده در این باره گفت:: " ورود به کروگر غیرقانونی است. ورود با پای پیاده به داخل پارک ملی کروگر عاقلانه نیست و فرد در معرض خطرات بسیاری قرار می‌گیرد. این حادثه صحت این ادعا است. "

گلن افزود: " واقعا دیدن صحنه گریه کردن دختران این شکارچی بر روی بقایای جسد پدرشان بسیار ناراحت کننده بود و بدتر از آن اینکه تنها بخش کوچکی از جسد این مرد میانسال به عنوان جنازه تحویل خانواده اش شد. "

گفتنی است؛ پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی بزرگترین منطقه حفاظت شده حیوانات وحشی در این کشور است که مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰۰ مایل مربع مساحت دارد. در این پارک ملی گونه های وحشی جانوری از جمله بوفالو، کرگدن، شیر، پلنگ و فیل زندگی می کنند.

عاقبت وحشتناک شکار کرگدن در پارک محافظت شده! + تصاویر///

انتهای پیام/

عاقبت وحشتناک شکار مخفیانه کرگدن در پارک محافظت شده!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی غیرمجاز طعمه شیرها شد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..