تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکیت سواری جولیان آسانژ در داخل سفارت اکوادور! +فیلم

اسکیت بازی جولیان آسانژ در داخل سفارت اکوادور! + فیلم///// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است جولیان آسانژ را در حال اسکیت‌سواری در داخل سفارت اکوادور نشان می‌دهد. در این ویدئو آسانژ که شورت بر تن دارد مانند یک نوجوان در حال اسکیت‌سواری در داخل سفارت دیده می‌شود. در این ویدئو آسانژ در حالی که پریشان و رنگ پریده به نظر می‌رسد در مقابل یک زن که روی مبل نشسته و نظاره‌گر او است مشغول اسکیت‌سواری است.

پلیس انگلیس روز پنج‌شنبه از بازداشت جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس در سفارت اکوادور خبر داده بود. پلیس انگلیس پس از هفت سال حضور جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس را در داخل سفارت اکوادور در لندن بازداشت کرد.

پلیس لندن پس از بازداشت موسس ویکی لیکس اعلام کرد که آسانژ تا حضور در دادگاه در بازداشتگاه پلیس در مرکز لندن نگهداری خواهد شد. پس از آنکه اکوادور پناهندگی آسانژ را لغو کرد پلیس انگلیس او را در داخل سفارت این کشور دستگیر کرد.

سایت ویکی‌لیکس نیز تایید کرده بود که آسانژ پس از ملغی شدن وضعیت پناهندگی وی توسط اکوادور توسط پلیس انگلیس در لندن دستگیر شده است. بنا به گفته یکی از مقامات او طی این ۷ سال حضور خود در داخل سفارت اکوادور در لندن به جاسوسی از مقامات می‌پرداخت. همچنین تعدادی وسایل شنود در اقامتگاه آسانژ در داخل سفارت که او از سال ۲۰۱۲ در آن اقامت داشت پیدا شد. بنا به آنچه شرکت سری امنیتی اسپانیایی Global S.L فاش ساخته آسانژ در داخل سفارت با ایجاد سر و صدا از طریق جریان آب مانع شنود مکالمات خود توسط سرویس‌های امنیتی انگلیس و مقامات سفارت اکوادور می‌شد.

در توئیت سایت ویکی لیکس آمده بود: "اکوادور به طور غیرقانونی پناهندگی آسانژ را در اقدامی مغایر با قوانین بین المللی لغو کرد. او توسط پلیس انگلیس در داخل سفارت اکوادور دستگیر شده است. سفیر اکوادور پلیس را به داخل سفارت هدایت کرده است. "

انتهای پیام/

تفریح آسانژ در داخل سفارت اکوادور چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکیت سواری جولیان آسانژ در داخل سفارت اکوادور! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..