تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش دو برابری کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن خبر داد:

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری تعداد کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸ خبر داد.

افزایش دو برابری کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸ به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، کیوسک‌های بانکی ابزاری مهم در عملیاتی کردن بانکداری الکترونیکی به شمار می‌آید که با توجه به سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های به کار رفته در آن امکان دسترسی به خدمات متنوعی را در بستر بانکداری الکترونیکی فراهم می‌کند.

استفاده از این کیوسک‌ها موجب سهولت دسترسی به خدمات و تسهیل در دریافت اطلاعات و خدمات جدید و همچنین کاهش هزینه‌ها می‌شود. این کیوسک‌ها نیازمند وجود یک سیستم مقاوم سخت افزاری و نرم افزاری با قابلیت‌های فراوان و در عین حال امن هستند.


کیوسک بانکی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو متعلق به بانک مسکن، شامل تجهیزات بانکی متنوعی مانند کارت خوان‌های مطابق با آخرین استاندارد‌های بانکی، صفحه کلید بانکی، چاپگر رسید و بارکد خوان‌های یک بعدی و دو بعدی است که ارایه سرویس‌های مختلف و متنوع به مشتریان را مقدور ساخته است. نرم افزار ارایه شده در این سیستم علاوه بر رعایت موارد امنیتی، سرویس‌های مختلفی را ارایه می‌کند. این نرم افزار منطبق با استاندارد‌های به روز و همراه با بومی سازی فیلد‌های استاندارد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تولید شده است.

سرویس‌های ارایه شده در نرم افزار کیوسک بانک مسکن که ناواکو پشتیبانی از آن را بر عهده دارد شامل موارد متنوعی از نیاز‌های مشتریان از قبیل: سرویس صدور کارت هدیه، سرویس مانده حساب، انتقال وجه کارت به کارت، تغییر رمز، سرویس انتقال وجه ساتنا و پایا، صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ برچسب خودرو، شارژ موبایل، انتخاب حساب پیش فرض، صدور مجوز یا لغو عملیات برداشت بدون کارت است. کیوسک بانک مسکن همچنین از سیستم‌های مانیتورینگ و کنترل مرکزی آنلاین برخوردار است.


ساسان شیردل، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن یکی از برنامه‌های سال ۹۸ بانک مسکن در این حوزه را افزایش شمار کیوسک بانک برای ارتقای خدمات بانکداری الکترونیک عنوان و خاطرنشان کرد: بانک مسکن در حال حاضر حدود ۷۰۰ کیوسک بانک فعال در سراسر کشور دارد که این تعداد قرار است در سال آینده به ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه کیوسک بانک افزایش یابد.


به گفته وی، برخی مسائل ارزی که در سال گذشته رخ داد سبب شد برنامه توسعه کیوسک‌ها اندکی به تاخیر بیافتد، اما این موضوع در سال جاری از برنامه‌های مهم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش دو برابری کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..