تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت سالانه مبارکه از آب زاینده رود در چه وضعیتی است؟

برداشت سالانه مبارکه از آب زاینده رود در چه وضعیتی است؟
عظیمان خاطرنشان کرد: این کاهش به دلیل طرح‌های دقیق و مهندسی و تصفیه پساب صنعتی اتفاق افتاده و در مبارکه از یک قطره آب نیز نمی‌گذریم.

وی خاطرنشان کرد: صرفه جویی و استفاده از پساب شهری دو اقدام مهم مبارکه در حوزه آب بوده است. در بحث هوا نیز با اجرای غبارگیر‌های متعدد از آلودگی هوا خودداری کردیم. همچنین اجرای ۳ هزار و ۶۰۰ متر مکعب فضای سبز از دیگر اقدامات در حوزه هوا بوده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه به طور سالانه ۲۵ تا ۲۸ میلیون مترمکعب سالانه از آب زاینده رود استفاده می‌کند که نیمی از مقدار قرارداد ۴۰ میلیون مترمکعبی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در سال حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیارد تومان هزینه برای نگهداشت و تعمیر و نگهداری تجهیزات زیست محیطی به مصرف می‌رساند و هزینه جاری نگهداری فضای سبز کارخانه به صورت سالانه ۱۵ میلیارد تومان است.

عظیمیان گفت: از مقامات سیاسی درخواست داریم کمک کنند قرارداد‌های آبی که در سال‌های قبل عملیات اجرای آن آغاز شده را تکمیل کنیم تا آب پایدار فولاد مبارکه تامین گردد.

وی در بخش بعدی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تمامی خروجی‌های دودکش‌ها و آب فولاد مبارکه با سیستم پایش آنلاین رصد می‌شود و تحت استاندارد است. همچنین فولاد مبارکه استاندارد مدیریت ISO۱۴۰۰ را دارا است و جزو اولین‌ها در ایران می‌باشد که این استاندارد را دریافت کرده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: اقدامات فولاد مبارکه با نهاد‌های بین المللی نیز هماهنگ است. پارامتر‌های زیست محیطی فولاد مبارکه هر لحظه مانیتورینگ می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود مطرح کرد: تحریم‌ها مشکلاتی را برای صادرات فولاد ایجاد کرده و برروی صادرات ما اثرگذار بوده است. در تلاشیم با ارتباطات سنتی با مشتریان قدیمی و بازار‌های جدید، صادرات را تداوم دهیم.

عظیمیان ادامه داد: برای خرید تجهیزات خارجی و مواد مصرفی نیز با مشکل مواجه شدیم و برنامه‌هایی برای تامین آن‌ها اجرا کردیم تا مبارکه با موضوع توقف مواجه نشود.

وی این نوید را به مشتریان فولاد مبارکه داد که امسال چند محصول جدید تولیدی خواهد شد و برخی از آن‌ها ورق‌های API و لوازم خانگی و بدنه خودرو می‌باشند که در بازار عرضه می‌شوند.

مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید کرد: کنسانتره سازی فولاد سنگان و فولادسازی سفید دشت را نیز در دستور کار داریم.

مهندس عظیمیان در پاسخ به سوال خبرنگار چیلان درباره شعار سال و رونق تولید گفت: چند هزار واحد صنعتی در کشور با محصولات مبارکه زنده هستند و باید تلاش کنیم تکنولوژی‌های فروش و تولید را پایدار نگه داریم تا رونق تولید در واحد‌های زیردستی حفظ شود.

وی اظهار داشت: سر پا نگه داشتن تولید گام مهمی است در راستای تحقق شعار سال است. اقدام دیگر، فعال کردن بخش پیمانکاری و سازندگان داخلی از طریق اجرای طرح‌های توسعه‌ای است و برنامه داریم تا در راستای شعار سال آن‌ها را راه اندازی و اجرا کنیم.

عظیمیان تصریح کرد: از دولت درخواست می‌کنیم حمایت‌های تامین نقدینگی ارز و ریال را برای واحد‌هایی نظیر مبارکه داشته باشند تا بخشی از مشکل بیکاری در برخی استان‌ها که با توسعه فولاد هرمزگان و نورد مبارکه ایجاد می‌شود برطرف گردد. علاوه براین، انتظار داریم دولت در صدور مجوز و نقدینگی ما را حمایت و کمک کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه در خاتمه گفت: امسال تولید را با راندمان گرفتن از کوره‌ها ۵ درصد افزایش می‌دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت سالانه مبارکه از آب زاینده رود در چه وضعیتی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..