تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسدود شدن ​جاده اردبیل- سرچم به مدت ۴۸ ساعت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات ریزش برداری جاده اردبیل- سرچم تصریح کرد: به منظور ایمن سازی ترددها در پی ریزش کوه، تردد در جاده فعلا متوقف شده است.

وی تاکید کرد: حجم عملیات ریزش برداری ۳ هزار متر مکعب برآورد شده و انتظار می رود تا ۴۸ ساعت بتوان نسبت به پاک سازی جاده اقدام کرد. 

رحمتی افزود: در مدت زمان ذکر شده به منظور تردد ایمن جاده مسدود است و رانندگان می توانند از مسیرهای دیگر تردد داشته باشند.

عضو شورای اداری استان تاکید کرد: در شرایط ریزش کوه راهداران در آماده باش کامل به سر می برند تا در وهله نخست نسبت به ایمن سازی تردد ها و ممانعت از بروز حادثه اقدام شود.

رحمتی گفت: با توجه به حضور جهادی راهداران و همکاری پلیس راه، عملیات پاکسازی انجام و تردد مجدد در محور اعلام خواهد شد.

46
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسدود شدن ​جاده اردبیل- سرچم به مدت ۴۸ ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..