تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقب باشید/ آیپد شما ممکن است تا سال ۲۰۶۷ قفل شود!

اپل آیپد خود را تا سال ۲۰۶۷ قفل کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل برای ارتقا سطح امنیتی محصولات تولیدی خود به ویژه دستگاه آیپد، سیستم آن را به گونه‌ای طراحی کرده است که با هر بار اشتباه وارد کردن گذر واژه یا الگوی طراحی شده برای ورود به سیستم، دستگاه به صورت خودکار مدت زمان بیشتری کاربر را برای ورود به سیستم در انتظار نگه می‌دارد.

حال تصور کنید شما کودکی نوپا در خانه دارید و با برداشتن آیپد برای باز کردن قفل آن تلاش می‌کند و به صورت مکرر روی صفحه گوشی ضربه می‌زند. اگر این روند ادامه پیدا کند، پدر  او برای باز کردن قفل آیپد خود به ۲۵۵۳۶۴۴۲ دقیقه زمان نیاز دارد!

حال یکی از کاربران با به تمسخر گرفتن این ویژگی آیپد، گفت:" اگر من به صورت متوالی رمز ورود به دستگاه خود را اشتباه وارد کنم و رمز درست را به خاطر نیاورم ممکن است دستگاه تا سال ۲۰۶۷ میلادی قفل باقی بماند." مهندسان اپل دستگاه آیپد را به گونه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که پس از ۶ بار اشتباه وارد کردن رمز، دستگاه به صورت خودکار مدت طولانی‌تری را برای تلاش مجدد در حال قفل باقی می‌ماند و پس از ۱۰ بار اشتباه وارد کردن رمز دستگاه برای افزایش سطح ایمنی خود برخی از اطلاعات درون حافظه را پاک می‌کند.

اپل آیپد خود را تا سال ۲۰۶۷ قفل کنید

البته اگر با وجود کودکی در خانه این اتفاق رخ داد، لازم نیست شدیدا نگران باشید زیرا اپل با اضافه نمودن ویژگی به آیپد به کاربر این امکان را می‌دهد تا با اتصال دستگاه به رایانه و متصل شدن به iTunes اطلاعات پاک شده را بازیابی کند. دستگاه‌های آیپد در بازه‌های زمانی معینی نیز با ارسال پیامی برای کاربر خود او را به تهیه نسخه پشتیبان تشویق می‌کنند تا از بروز هرگونه دردسر جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: آیپد مینی ۲۰۱۹ از آزمایش مقاومت بدنه جان سالم به در برد! +فیلم

انتهای پیام/

آیپد، دستگاهی که ممکن است تا پایان عمر قفل باقی بماند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقب باشید/ آیپد شما ممکن است تا سال ۲۰۶۷ قفل شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..