تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظارات ما از اروپا چیست؟ +اینفوگرافیک

انتظارات ما از اروپا چیست؟+اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از قدیم الایام اروپا به گونه ای متفاوت نقش خود را در امور داخلی کشورها ایفا می‌کرده است. بدعهدی، کسب امتیاز کاپیتولاسیون، به قتل رساندن افراد مهم و سرشناس یک کشور و...کارهایی بوده است که در اولویت سیاسی اروپا قرار داشته است. شواهد در طول این مدت نشان می‌دهد که تاکنون قاره سبز اقدامی عملی و کارساز برای حفظ و ارتقا ایران انجام نداده و تلاش‌های آنها صرفا در ایراد سخن‌های دلنشین و اعلام حمایت‌های لفظی و غرض‌ورزانه بوده است.      

رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی در بیان نحوه مواجهه با دولت‌های غربی با توجه به تجربیات تاریخی مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت های غربی را متذکر شدند.

در ادامه اینفوگرافیکی از بیانات رهبری را مشاهده می‌کنید:

انتظارات ما از اروپا چیست؟+اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظارات ما از اروپا چیست؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..