تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوب آهن اصفهان پیشگام در یاری به هموطنان آسیب دیده در سیل

در پی بارندگی‌های اخیر و مختل شدن زندگی برخی از مردم سیل زده استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان، گروه‌های جهادی فولادمردان ذوب آهن اصفهان متشکل از حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، روابط عمومی و متخصصین معاونت بهره برداری از همان روز‌های اول این بحران، به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: این گروه‌های جهادی در استان گلستان با داشتن تجهیزات ویژه که با مساعدت مدیریت آبرسانی تامین گردید به تخلیه سیلاب و گل و لای از منازل مردم روستا‌های چن سولی، تازه آباد، سد لر و یامپی پرداخت و مسیر‌های تردد بازگشایی شد. روند کمک رسانی تا زمان اعلام پایان امداد ادامه خواهد داشت.

فولادمردان خط اول جبهه صنعت ایران، در استان لرستان نیز در پی توصیه رهبر معظم انقلاب برای کمک رسانی به سیل‌زدگان، گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن اصفهان در کنار مردم، اداره اصناف، کمیته امداد و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان لنجان پس از بازگشت از استان گلستان به یاری مردم سیل‌زده لرستان شتافت.

اعزام متخصصین، تجهیزات و مکانیزم‌های راه‌سازی، کف‌کش و لجن‌کش و پشتیبانی تامین بسته‌های غذایی (شامل برنج، روغن، کنسرو‌های ماهی و لوبیا، ماکارانی، سویا، مربا و ۱۰۰۰ قرص نان)، پودر رخت‌شویی، صابون و پتو و تامین کامیون، کامیونت و خودروی سواری از اقدامات اولیه این گروه جهادی برای امداد به مناطق سیل‌زده می‌باشد.

همکاران ذوب آهنی کمک‌های غیر نقدی خود را در ترمینال آزادگان و مجموعه اداری شفق تحویل دادند، و همچنین جهت کمک‌های نقدی نیز، فرم‌های کسر از حقوق که توسط روابط عمومی شرکت تهیه شده بود در اختیار پرسنل قرار گرفت.

شایان ذکر است شورای معاونین ذوب آهن اصفهان نیز دو روز حقوق خود را جهت کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل اختصاص دادند و تلاشگران ذوب آهن نیز با تکمیل فرم‌های مخصوص، هر یک بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص می‌دهند.

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز کمک‌های مختلفی جهت هموطنان سیل زده به این استان‌ها ارسال نموده که از آن جمله می‌توان به ارسال هزار تخته پتو اشاره نمود.

همچنین کمک‌های مردم شریف فولادشهر در حسینیه آیت الله بروجردی به همت مرکز بسیج مقاومت این شهر جمع آوری وبا کمک و همکاری ذوب آهن اصفهان به مناطق سیل زده ارسال گردید.

ذوب آهن اصفهان پیشگام در یاری به هموطنان آسیب دیده در سیل ذوب آهن اصفهان پیشگام در یاری به هموطنان آسیب دیده در سیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوب آهن اصفهان پیشگام در یاری به هموطنان آسیب دیده در سیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..