تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میراث فرهنگی بخش اصلی هویت هر ملتی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان:

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع دستی کردستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت این اداره  با اشاره به اینکه میراث فرهنگی بخش اصلی هویت هر ملتی است، گفت: تعامل و همکاری سایر ارگان‌های امنیتی با این اداره کل دستیابی به اهداف حفاظتی و امنیتی را سهل‌تر کرده است.

سید محسن علوی همدلی و اهتمام جدی ارگان‌های امنیتی را در همکاری با میراث فرهنگی، ستودنی ارزیابی کرد و اظهار داشت: میراث فرهنگی به لحاظ وظایف محوله، سازمان بزرگی است و اهداف مقدس و والایی دارد.

وی تجربیات ارزشمند حاصل از همکاری با سرهنگ غلامحسین امیری و تلاش‌های ایشان در حفظ و صیانت از آثار تاریخی را ستودنی عنوان کرد و افزود: ایشان بار‌ها با به خطر انداختن جان خود از مواریث فرهنگی حفاظت نموده و خاطرات فدارکاری هایش برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

در ادامه سرهنگ کمالوند رئیس پلیس پیشگیری استان تعامل و همکاری فی مابین نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های دولتی را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم ارزیابی کرد و گفت: درهر جایی تعامل حاکم باشد پیشبرد کار آسان‌تر و سهل‌تر خواهد بود.

کمالوند اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی انتخاب فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان با دقت زیادی انجام شده که با توجه به سوابق درخشان و تجربیات فراوان جناب سرهنگ مرادی این سمت و وظیفه خطیر به ایشان سپرده شد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ امیری فرمانده سابق یگان حفاظت تقدیر و سرهنگ مرادی به عنوان فرمانده یگان حفاظت استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کردستان معارفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میراث فرهنگی بخش اصلی هویت هر ملتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..