تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوانین موازی و به درد نخور از سوی مجلس تصویب می شود/نظارت 15 درصدی به قوانین تصویبی

ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1398/01/25 شناسه خبر: 1476270

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی قانون های موازی و به درد نخور از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب می شود، افزود: متاسفانه هیچ نظارتی بر اجرای قانون نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: یکی از ایراداتی که من در سه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی گرفته ام،حجم قانون گذاری از سوی مجلس شورای اسلامی بوده است چرا که به این حجم از قانونگذاری نیازی نیست.

وی با بیان اینکه باید در مواقع ضروری قانونگذاری کرد، خاطرنشان کرد: اینکه هفته ای سه روز در مجلس شورای اسلامی قانگذاری انجام شود، مطلوب نیست.

این نماینده با اشاره به اینکه گاهی قانون های موازی و به درد نخور از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب می شود، افزود: متاسفانه هیچ نظارتی بر اجرای قانون نمی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 95 برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان نوشته شده است اما تا کنون حتی یک نفر نظارتی بر نحوه اجرای این برنامه نداشته است.

بیگدلی با بیان اینکه همچنین قانون بودجه 96 و 97 که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است با عدم نظارت مواجه بوده است،افزود: خیلی خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم تنها 15 درصد نظارت بر نحوه اجرای قانون انجام شده است.

وی وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی را نظارت بر اجرای قانون عنوان کرد و گفت: عدم نظارت به قوانین موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراتر از این مشکل در  دولت و قوه قضائیه نیز وجود دارد،خاطرنشان کرد: باید این مشکل به زودی حل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوانین موازی و به درد نخور از سوی مجلس تصویب می شود/نظارت 15 درصدی به قوانین تصویبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..