تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریال سعودی بیش از دلار گران شد

۸۵۲۰۹۷

۳۰۵ 

در حالی که نرخ دلار آمریکا در بازار ارز ایران طی یک سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش یافته، در همین مدت ارزش برابری ریال عربستان سعودی در مقابل ریال ایران ۱۷۳ درصد رشد کرده است.

یورونیوز: در جریان معاملات روز یکشنبه بازار آزاد ارز تهران، نرخ فروش هر دلار آمریکا مشابه روز شنبه حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود. این نرخ سال گذشته در چنین روزی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود. بدین ترتیب ارزش برابری دلار آمریکا در مقابل ریال ایران طی یک سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

این در شرایطی است که در همین مدت، نرخ ریال عربستان در بازار آزاد ارز تهران با ۱۷۳ درصد رشد از هزار و ۳۵۰ تومان به سه هزار و ۶۸۵ تومان رسیده است.

نرخ تورم اقتصاد عربستان طی ۴ سال گذشته به طور متوسط ۱.۲۶ درصد بوده و نرخ رشد اقتصادی این کشور نیز در سال گذشته میلادی ۲.۲ درصد بوده است. در همین حال، تولید روزانه حدود ۱۰ میلیون بشکه نفت موجب شد تا شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) با کسب سود ۱۱۱ میلیارد دلاری عنوان سودآورترین شرکت جهان را کسب کند و از شرکت اَپل آمریکا پیشی بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریال سعودی بیش از دلار گران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..