تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری دانشگاه فرهنگیان با ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل زده خوزستان

همکاری دانشگاه فرهنگیان با ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل زده خوزستانبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کچوئیان ضمن بازدید از انبار ستاد مرکزی کمک رسانی واقع در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، با تشکر از زحمات عوامل دست اندرکار، توزیع عادلانه اقلام موجود را مهم برشمرد.
کچوئیان معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، با تقدیر از اعضاء ستاد بحران و امدادرسان استان، به آمادگی دانشگاه فرهنگیان، برای همکاری در عملیاتی شدن تصمیمات ستاد مدیریت بحران برای سیل زدگان سراسر کشور تاکید کرد.
در ادامه، مدیر امور پردیس های استان خوزستان، با بحرانی اعلام کردن شرایط موجود در استان، تشکیل ستاد متمرکز استانی و همچنین ستادهای فرعی در مراکز و پردیس ها با حضور اعضاء هیات علمی و اساتید مدعوو و کارکنان دانشگاه فرهنگیان را گامی مهم برای ارائه گزارش های روزانه از اقدامات و فعالیت های انجام شده ستاد برای امدادرسانی به سیل زدگان اعلام کرد.
وی، عزم جهادی و همگانی برای کمک به آسیب دیدگان از سیل را ضروری خواند و از آمادگی کامل پردیس ها و مراکز برای کمک به سیل زدگان خبر داد.

مدیر امور پردیس های استان خوزستان، از معاون نظارت خواست با انعکاس وقایع و اوضاع بحرانی استان به مسئولان دانشگاه، تدابیر جدی برای تسریع در مدیریت بحران اندیشیده و عملیاتی شود.


جرفی، با اشاره به نتایج و تجارب کسب شده از بازدیدهای به عمل آمده با مطلع و آگاه خواندن مسئولان استان نسبت به مشکلات و نیازهای مناطق آسیب دیده از سیل تصریح کرد: با واریز مستقیم کمک های نقدی به حساب ستاد مدیریت امور پردیس های استان، اقلام مورد نیاز این مناطق سریع تر تامین و در اختیار آسیب دیدگان قرار می گیرد.


قربان پور، دبیر ستاد امدادرسانی استان نیز با ارائه گزارشی کامل از اقدامات انجام شده طی ایام نوروز و پس از آن، خسارات وارد شده به پردیس ها و مراکز و انتظارات مدیریت امور پردیس های استان خوزستان افزود: مدیریت صحیح کمک های دریافتی از سایر استان ها ضروری است.


وی، از آسیب تعداد زیادی از کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه فرهنگیان ساکن در روستاهای استان سخن گفت و اظهار داشت: با اختصاص کمک های بلاعوض به این افراد، بخشی از خسارات وارده قابل جبران است.

حضور روانشناسان در مناطق سیل زده  ضروری است 


حجه الاسلام والمسلمین  جوانمردزاده، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، از آسیب های درازمدت پس از وقوع سیل، به عنوان آسیب های پساسیل یاد کرد و گفت: حضور تیم های مختلفی از روانشناسان و مشاوران در کنار افراد آسیب دیده از سیل، برای التیام دردها و صدمات روحی، روانی این افراد الزامی است.


مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، بلاتکلیفی دانش آموزان در کمپ ها و اردوگاه ها را به عنوان آسیب جدی اعلام و خاطر نشان کرد: مدیریت اوقات این دانش آموزان نیز از اهم موارد به شمار می رود.
گفتنی است: سرپرستان پردیس های حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت فاطمه (س) نیز گزارشی از اقدامات و خسارات وارد شده بر اثر سیل ارائه کردند.


شایان ذکر است: کچوئیان در پایان سفر دو روزه خود به استان خوزستان، از نمایشگاه موزه تربیت معلم در مدیریت امور پردیس های این استان بازدید و از خلاقیت و عزم دانشجویان و مسئولان دانشگاه فرهنگیان برای برپایی این نمایشگاه در ایام نکوداشت یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم و هشتاد و سومین سال تاسیس تربیت معلم در استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

رضا کچوئیان در ادامه سفر به استان خوزستان، از منطقه سیل زده دوار و پادگان شهید درویشی واقع در ده کیلومتری شهرستان شوش بازدید کرد.


کچوئیان، معاون نظارت، پس از بازدید از روستای دوار و ابراز همدردی با جمعی از خانواده ها بر عزم دولت دوشادوش مردم برای مرتفع نمودن مشکلات مردم سیل زده تاکید کرد.


وی ضمن گفتگو با تعدادی از هموطنان سیل زده این روستا، با اشاره به بازدید خود از منطقه گفت: متاسفانه منازل بسیاری از مردم در این منطقه تخریب و خسارات زیادی به اموال و اثاثیه آن ها وارد شده است.

بازگشت آرامش به مردم سیل زده ضروری است 


عضو هیئت  رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر عمق حادثه، جبران خسارات وارده و برگرداندن آرامش به مردم را لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: تلاش تمامی دستگاه ها به خصوص دانشگاه فرهنگیان، ساماندهی امور سیل زدگان و ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده های آسیب دیده و حاکم شدن آرامش و امنیت به مردم و منطقه است.

این مقام مسئول در ادامه، از پادگان شهید درویشی، محل اسکان جمعی دیگر از سیل زدگان استان خوزستان بازدید کرد.
وی با اشاره به برپایی 170 عدد چادر و اسکان نزدیک به 700 خانوار در چادرها، تعداد 120 نفر از این جمعیت را کودکان برشمرد و تاکید کرد: اقلامی نظیر شیر خشک، پوشک بچه، دارو، لوازم شوینده و بهداشتی، دمپایی و مواد غذایی از جمله نیازهای ضروری این عزیزان به شمار می رود.


معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، همچنین طی بازدید خود از موکب حضرت ابوالفضل (ع) یکی دیگر از مکان های مورد نظر برای اسکان سیل زدگان استان خوزستان، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، فعالیت جهادی و شبانه روزی قریب به 400 نفر از امدادگران، اعم از زن و مرد از سراسر کشور برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده خوزستانی را ستودنی خواند و تصریح کرد: اتحاد، همدلی، تعاون و همکاری این گروه با لقب چمران سید علی، قابل تقدیر و ستایش است.


کچوئیان اظهار داشت: گروه امدادگر ۴۰۰ نفره چمران سید علی، با تقسیم کار مناسب، شبانه روزی و پرحجم توانسته اند به خوبی بحران ناشی از سیل را کنترل و مدیریت جهادی و انقلابی بسیار خوبی را در مواجهه با سیل از خود ارائه دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری دانشگاه فرهنگیان با ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل زده خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..