تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاتوسی از کریمی پیشی گرفت!

آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی استقلال رکورد زنی خود در لیگ برتر ایران را استارت زد.

به گزارش خبرنگارشمانیوزو به نقل از ایلنا: قرار داشتن کریمی از سپاهان در جمع برترین پاسور‌های لیگ و نیز عملکرد درخشان پاتوسی از استقلال، بهانه‌ای شد برای آن که عملکرد هافبک‌های دو تیم سپاهان و استقلال را از نظر تعداد پاس گل از روی ضربات ایستگاهی (کرنر و کاشته) تا بدین جای فصل جاری (در مجموع رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان) بررسی کنیم.

پاتوسی از کریمی پیشی گرفت!
در این میان، پاتوسی، ستاره‌ی درخشان اهل آفریقای جنوبی که با گل دقیقه‌ی ۹۷ برابر سپاهان، موجب برد تیمش شد و امید استقلالی‌ها را برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه‌ی لیگ قهرمانان فصل بعد افزایش داد، علیرغم اضافه شدن به استقلال در نیم فصل، بهترین عملکرد را داشته و با چهار پاس گل از روی ضربات ایستگاهی در رده‌ی نخست جای دارد.

پس از پاتوسی، محمد کریمی، هافبک جوان سپاهان با سه پاس گل از روی ضربات ایستگاهی در جایگاه دوم قرار دارد؛ کریمی در لیگ مجموعا پنج پاس گل داده و رده‌ی دوم برترین پاسور‌های لیگ را نیز در اختیار دارد.

نفر سوم نیز ولادیمیر کومان از سپاهان می‌باشد که با ارسال دو پاس گل از طریق ضربات ایستگاهی، توانسته نام خود را در این جمع قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاتوسی از کریمی پیشی گرفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..