تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی جدید مایکروسافت لانچر امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

بروز رسانی جدید مایکروسافت لانچر امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از اپلیکیشن هماهنگ با سیستم‌عامل اندروید را بروزرسانی کرد. مایکروسافت لانچر اندروید در واقع همان برنامه‌ای است که کاربران با به کارگیری آن شکل ظاهری نمایش گزینه‌های موجود در منو تلفن همراه، ویجت و بسیاری دیگر از منوهای استارت گوشی را تغییر می‌دهند. مایکروسافت در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن به زیبایی ظاهری توجه ویژه‌ای کرده است. البته هنوز نسخه اصلی بروزرسانی شده این برنامه در دسترس کاربران قرار نگرفته است و تنها نسخه بتا آن موجود است.

کاربران تلفن‌های همراه هماهنگ با سیستم عامل اندروید می‌توانند هم اکنون و تا زمان عرضه نسخه اصلی مایکروسافت لانچر نسخه بتا ۵.۳ این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند. ویجت‌های زمان و آب و هوا دچار تغییرات زیبایی شده و در اپلیکیشن جدید به جزئیات توجه زیادی شده است. اگر شما از کاربران قدیمی مایکروسافت لانچر باشید مطمئنا تغییرات زیادی را که در نسخه جدید به وجود آمده است، حس می‌کنید. گفتنی است؛ منوی جستجو در صفحه اصلی گوشی نیز تغییرات زیادی کرده است. کاربران در این نسخه قادر خواهند بود سریع‌تر از همیشه به هر آنچه که در داخل گوشی و یا در دنیای اینترنت نیاز دارند، دست یابند.

بروز رسانی جدید مایکروسافت لانچر امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

نسخه بتا مایکروسافت لانچر ۵.۳ هم اکنون در فروشگاه مجازی گوگل یا همان Google Play موجود است، پس به راحتی می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید. مایکروسافت همواره در تلاش است تا با عرضه بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید بازار گسترده گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل را تحت تاثیر قرار دهد. تلاش‌های مهندسان مایکروسافت در جذب کاربران بیشتر به سمت این غول فناوری تا کنون به خوبی نتیجه داده است و این شرکت بارها توانسته خود را به عنوان ارزشمند‌ترین شرکت فناوری جهان در صدر تمامی جدول‌های ارزیابی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کند

انتهای پیام/

نسخه جدید مایکروسافت لانچر به زودی در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی جدید مایکروسافت لانچر امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..