تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان ثبت‌نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی تمدید شد

مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان:

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مصوبه جلسه ستاد برگزاری آزمون‌های مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان، به دلیل بروز حوادث غیرمترقبه و جاری شدن سیل در برخی از استان‌ها، زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی (دوره دوم متوسطه) سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تا روز دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

شایان‌ذکر است: پرداخت حق‌الثبت، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه و یک هفته قبل از برگزاری آزمون، به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نام‌نویسی به‌نشانی azmoon.medu.ir خواهد بود و صرفاً در صورت تکمیل پرداخت، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

تاریخ برگزاری این آزمون ۳۱ خردادماه ۹۸ است.

انتهای پیام/

ورود به  مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان ثبت‌نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..