تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام کاروان نیروهای جهادی مجلس به مناطق سیل‌زده

کاروان نیروهای جهادی مجلس شورای اسلامی به همراه محموله حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی به منظور ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام شد.

اعزام کاروان نیروهای جهادی مجلس به مناطق سیل‌زده کاروان نیروهای جهادی مجلس شورای اسلامی جهت ارائه خدمات در مناطق سیل ‌زده صبح امروز (یکشنبه 25 فروردین ماه) به استان لرستان اعزام شد.

در همین رابطه سید سعید فانی در تشریح جزییات اعزام این کاروان به مناطق سیل ‌زده استان لرستان ، گفت: هفته گذشته گروه پیش رو برای ارائه خدمات در مناطق سیل ‌زده به استان لرستان اعزام شدند که در پی آن دو کمپ در شهرستان پلدختر احداث شد که یکی از آنها در شهر و دیگری هم در یکی از روستاهای اطراف آن برپا شده است.

مدیر کل توسعه منابع انسانی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: روز گذشته چند دستگاه کامیون حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی که با استفاده از مبالغی که توسط نمایندگان و کارکنان مجلس به منظور کمک به مناطق‌سیل ‌زده جمع‌آوری شده بود، تهیه شده و به این منطقه ارسال شد و امروز نیز اولین تیم گروه جهادی مجلس شورای اسلامی به این منطقه اعزام شد که در این منطقه مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به ترکیب این تیم جهادی، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر هفته گروهی 25 نفره از مجلس شورای اسلامی جهت خدمات‌رسانی به پلدختر اعزام می‌شوند و در پایان هفته نیز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت بر روند ارائه خدمات به این منطقه سفر خواهند کرد.

مدیر کل توسعه منابع انسانی مجلس شورای اسلامی ، یادآورشد: محموله‌های ارسال شده به مناطق سیل ‌زده استان لرستان حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی است که هر هفته به پلدختر ارسال می‌شود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/618066

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام کاروان نیروهای جهادی مجلس به مناطق سیل‌زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..