تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت بیزینس کلاس و فرست کلاس در پرواز هوایی

تقاوت بیزینس کلاس و فرست کلاس در هواپیما

با توجه به اینکه امروزه بیشتر شرکت های هواپیمایی به دنبال ارائه امکانات جدیدتر هستند کمتر به نوع بلیط های هواپیایی توجه می شود و بیشتر مسافران سعی دارند تا شرکت هواپیمایی بهتری را برای راحتی سفر خود انتخاب کنند.

بیشترین تفاوتی که در میان شرکت های هواپیمایی دیده می شود تفاوت و مقایسه بلیط های پرواز فرست کلان در درون کشور و پروازهای بیزینس کلاس خارجی و بین المللی است. ارائه خدمات برای مسافران دارای بیمه و بدون بیمه نیز  یکسان می باشد.

بیشترین استفاده از پروازهای فرست کلاس در پروازهای بین المللی است و در اینگونه از پروازها امکانات بیشتری در اختیار مسافران قرار داده می شود. همچنین کیفیت پرواز نیز یکی دیگر از عواملی است که موجب جلب توجه اینگونه از پروازهای شده است.

یکی از برجسته ترین امکاناتی که در پروازهای فرست کلاس ارائه می شود راحتی و امکانات مجهز صندلی ها است که با زدن یک دکمه به راحتی می توانید صندلی خود را به حالت های مختلفی ردآورید و از آن استفاده کنید. وجود سرگرمی های جدید، امکانات رفاهی، سرویس های پذیرایی و بهداشتی به روز از دیگر امکانات این پروازها است.

اما در پروازهای بیزنس یا کلاس تجاری در برخی از موارد دارای سطح متوسطی نسبت به پروازهای فرست کلاس هستند و حد فاصل بین دو نوع بلطی فرست کلاس و اکونومی قرار می گیرد.

شرکت های ارلاین در سال های اخیر در انجام پروازهای نوع بیزنس نیز امکانات جدیدی ارائه می دهند و سعی دارند تا سطح اینگونه پروازها را جدای از امکانات فنی و تجهزیات هوایی آن افزایش دهند.

صندلی پروازهای کلاس تجاری بصورت مبله می باشند و دارای دو ردیف جداگانه هستند در پروازهای طولانی نیز صندلی های آن قابلیت تاشو بودن را دارند. همچنین به لحاظ ظاهری و تجمل گرایی دارای امکانات کمتری می باشند.

سیستم های صوتی و سرگرمی که در اینگونه از پروازها ارائه می شود نیز دارای امکانات کمتری است در نوع ارائه خدمات پروازهای بیزنس کلاس نوع سرو غذاها برای مسافران به صورت متنوع و کامل است همچنین قبل از پرواز نیز این امکان وجود دارد که غذای خود را انتخاب نمایند.

سرویس های حمل و نقلی برای رفت و آمد به فرودگاه ها نیز در اینگونه پروازها تدارک دیده می شود و پرسنل در بخش های مختلفی از آن مشغول به خدمت رسانی هستند.

یکی از قابلیت هایی که در پروازهای کلاس تجاری می توان به آن اشاره کرد قیمت های مناسب تر است که امکان سفر را برای بسیاری از افراد آسان می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت بیزینس کلاس و فرست کلاس در پرواز هوایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..