تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور در گلستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار غیب پرور رییس سازمان مستضعفان کشور برای بازدید از عملکرد و نحوه امداد رسانی بسیج در مناطق سیل زده وارد گلستان شد.

خالقی روابط عمومی سپاه گلستان گفت:وی بلافاصله پس از ورود به گلستان عازم مناطق سیل زده شد.

وی ادامه داد: از برنامه های رییس سازمان مستضعفان کشور در این سفر بازدید از مناطق سیل زده گمیشان ، آق قلا و روستاهای درگیر سیلاب است.

خالقی افزود:سردار غیب پرور از شروع فاز دوم امداد رسانی ها خبر داد و گفت: تاکنون بحث امداد و نجات مطرح بوده و از این پس بازسازی و اسکان را در مناطق سیل زده خواهیم داشت.

بازدید سردار غیب پرور از نیاز آباد بندرترکمن

سردار غیب پرور از سیل بند ایجاد شده در نیاز آباد بندرترکمن بازدید کرد و از نزدیک در جریان کارها و اقدامات انجام شده در این منطقه قرار گرفت.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..