تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تجهیزات سنگین برای انتقال تلفات مرغداری‌ها

ضرورت تجهیزات سنگین برای انتقال تلفات مرغداری‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان امروز در سازمان دامپزشکی استان گلستان دیدار کرد و گفت:دغدغه ما احتمال انتقال بیماری‌های عفونی است که طبق بازدید‌های میدانی اقداماتی از سوی دامپزشکی صورت گرفته است.

گویا افزود: امابرای جلوگیری از انتقال بیماری‌های عفونی نیاز به همکاری استانداری در اختصاص تجهیزات سنگین برای انتقال باقیمانده تلفات واحد‌های مرغداری لازم است.

چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز گفت: استانداری هم به برای جلوگیری از وقوع بحران احتمالی بهداشتی و همچنین جلوگیری از بروز بیماری‌های عفونی در منطقه، همکاری‌های لازم را برای اختصاص تجهیزات خواهد داشت.

بیش از ۷۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی و مادر برداثر سیل در گلستان تلف شدند.

انتهای پیام /گ

جلوگیری از بروز بیماری‌های عفونی در مناطق سیل زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تجهیزات سنگین برای انتقال تلفات مرغداری‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..