تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اردوی جهادی اصناف و بازاریان استان زنجان در گرگان/ نیازهای سیل زدگان بررسی می شود

ساعت: 11:40 منتشر شده در مورخ: 1398/01/25 شناسه خبر: 1476205

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: اردوی جهادی اصناف و بازاریان استان زنجان در گرگان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روسای اصناف و بازاریان استان زنجان به اردوهای جهادی در شهر گرگان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه روسای اصناف شهرستان های زنجان، ابهر  و خدابنده برای بررسی وضعیت سیل زدگان و نیازهای آنان امروز به شهر گرگان سفر می کنند، افزود: نیازهای سیل زدگان بررسی و بر اساس نیاز جمع آوری اقلام مورد نیاز ادامه می یابد.

این مسئول با اشاره به همکاری مطلوب بازار و اصناف استان زنجان برای جمع آوری کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: زنجان استان معین استان گلستان است که بازار  و اصناف استان نیز علاوه بر اساس کمک ها به این استان به لرستان نیز کمک رسانی کرده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه تا کنون از بازار و اصناف شهرستان خدابنده بالغ بر 100 میلیون تومان جمع آوری شده است، افزود: 4 کامیون کمک های جمع آوری شده در شهرستان ابهر نیز به مناطق سیل زده ارسال شده است.

حیدری از ارسال 200 هزار قرص نان توسط اتحادیه نانوایان خبرداد و گفت: جمع آوری کمک های بازار و اصناف ادامه دارد.

وی با اشاره به ارسال آرد مورد نیاز به شمال کشور، خاطرنشان کرد:500 دست لباس نیز توسط اصناف و بازاریان استان زنجان به این مناطق ارسال شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اردوی جهادی اصناف و بازاریان استان زنجان در گرگان/ نیازهای سیل زدگان بررسی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..