تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات گروه‌های جهادی زنجان در شهر معمولان استان لرستان+ تصاویر

ساعت: 20:24 منتشر شده در مورخ: 1398/01/24 شناسه خبر: 1475986

پنج گروه جهادی بسیج سازندگی از استان زنجان به مناطق سیل‌زده جهت ارائه خدمات اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; پنج گروه جهادی بسیج سازندگی از استان زنجان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و این گروه‌ها در سه منطقه در استان‌های مازندران و لرستان حضور یافتند.

در حال حاضر نیز گروهی از جهادگران استان زنجان در حال خدمات رسانی در شهر معمولان استان لرستان در پاکسازی خانه ها و معابر از گل و لای هستند.

امندی رئیس بسیج سازندگی استان زنجان همچنین با اشاره به اعزام 12 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین تیپ انصارالمهدی(عج) به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: اکیپ پزشکی بسیج سازندگی نیز هم‌اکنون در استان گلستان حضور دارد.

وی عنوان کرد: برای ارائه خدمات بهتر قرارگاه بسیج سازندگی زنجان از روزهای نخست حادثه در استان مازندران تشکیل شده است.

زنجان99

زنجان99

زنجان99

زنجان99

زنجان99

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات گروه‌های جهادی زنجان در شهر معمولان استان لرستان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..